Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 387 ggr
Uffe
0

Nu är jag så less

Nu är jag riktigt less. Något företag som kallar sig för Optimal Telecom har fått för sig att de skall ta över mitt mobilabonnemang. Efter timmar i telefon och samtal med än den ena än den andra otrevliga personen står jag nu på ruta 1. Ingen anser sig kunna göra någonting, Optimera vägrar agera, Telia kan ingenting göra om Optimal inte överlämnar numret frivilligt. Vad då överlämnar, det är ju mitt abonnemang ???????

Kontentan av det hela är att jag i morgon står med en operatörsbunden telefon som slutar fungera.

Är det någon anan som varit  ute för något liknande??

Uffe

EddaM
0

Nej det har jag inte men jag tycker att det låter väldigt konstigt, så kan de ju inte göra. Någon av dem har ju ansvaret och fixa det. Hoppas att det löser sig snart.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Det blir ett fall för morgondagen, tur jag har ett jobb som jag kan ta ledigt från utan förvarning, så i morgon  ger jag mig ut på krigsstigen

Uffe
0

Här kan man läsa om detta skumma företag

EddaM
0

Ja det var väldigt vad de försöker. Och ja det e ju bra att du har ett sådant bra jobb. Du får säkert fixat det i morgon då.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Staffan
0

Sådant där kan man ju bli helt vansinnig av.
Kan passa på att skvallra lite och säga att vi eventuellt har vi en sajt på gång till iFokus med namnet Konsumentmakt…

// staffan

Uffe
0

EddaM Jag lovar att jag skall rapportera om mina härjningar.

Staffan Det hade nog uppskattats, ibland blir man ju alldeles förlamad och vet inte vart man ska vända sig när man bara stöter på patrull

Uffe