Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 516 ggr
ixidixi
0

Godmorgon 3/8-09

ÅÅÅ jag tror inte det är sant! Tungan uteUppe med tuppen och är trött som attan.Förvånad I dag så ska jag börja jobba igen efter 6v sjukskrivning.Flört Det är med blandade känslor.Men det skabli skönt att komma tillbaka till det normala igen. Men jag hoppas att jag kan jobba utan att få ont. Men jag har lite starka värk tabletter kvar. Tur det.Glad
Men jag känner mej nöjd i allafall. Det känns ok efter min OP. Alla katter badade under denna tid, taket börjar att ta form Har haft underbara vänner till min sambo som hjälpt till. Om ca 2v så är nog allt klart.
Veden är nästan klar. Så ja det ser bättre ut nu än början av sommaren.

Till er alla som har semester än. NJUT!!!!!!

Ha en underbar vecka allihopa.

Kram Chatrine

[Guardians]
0

Godmorgon, även för mej är det dags att återgå till jobb denna vecka, idag ska jag bara in och förbereda för morgondagens tjänsteresa till Uppsala så det är ändå ganska lugnt.

Ska börja morgonen med att åka in till tandläkaren, en plomb åkte ur i lördags så det är bäst att få det åtgärdat innan det gör ont.

Jag är minst sagt dödstrött, har haft nattvak inatt, igår började det nämligen sippra mjölk ur spenarna på min hona som jag inte var säker på om hon var dräktig, fullgången i tid var hon igår iallafall, inga tecken på oro för ev födsel i övrigt, dottern får ta vaket under förmiddagen så jag hinner med mina ärenden, har som tur var bara 20 minuter hem ifall det startar.

deroba
0

Godmorgon alla glada! Jag är inte direkt uppe med tuppen utan skall precis gå o lägga mig efter att ha jobbat natt. Har lite att stå i här hemma när man varit borta ett par timmar och mina 5 veckors bebisar håller på att svälta ihjäl, stackarna Flört. Vill bara passa på att önska alla en underbar dag med sol iaf här i lilla Gävle!

Ha det gott alla och var rädda om varandra

Varma kramen/ Helen

Cajza
0

Godmorgon från "södern"

Nu börjar den sista semesterveckan, vad dessa 3 veckor gått fort. Vi har mulet, regn och lite svalare väder idag. Himlen är mörk och det ser ut att kunna regna mycket idag. Det blir att njuta inne idag och kanske bada lite katter. Vi ska till Danmark (Roskilde) på lördag med vår svarta EXOtös.

Ha en bra dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens