Godmorgon 31/7-09 :)
Ja då va det fredag igen:) Tänk att man knappt vet vilken dag det är nu när man har varit ledig!
Nu i dag så ska vi börja med taket. Inte jag då men ett gäng kompisar kommer. Jag ska sköta markservicen och fixa mat + fika och så.
Sen är jag hundvakt till grannens 3 stora hundar.
En trevlig helg har man framför sej:)
Lycka till alla ni som ska ställa ut till helgen.
Ha en underbar fredag.
Kram Chatrine
God morgon!!!!
Ja så står man här på jobbet igen….SUCK! VILL HA MER SEMESTER!!!!!!
Men men vad gör man, man måste ju ha de där sakerna som kallas pengar och så får man ju en liten trevlig pratstund med kunderna och så får man göra dem fina i håret så dagen kommer att gå fort så man kommer hem till kattungarna som kravlar runt i lådan där hemma nu.
Lycka till med taket och hoppas nu att vädergudarna är med er……vad ni nu skall göra.
Ha en bra dag.
Jonas
Godmorgon, hoppas verkligen inte vårt väder kommer upp till er Chatrine, här öser det ner, inte ens den gamle kastraten har gått ut i inhägnaden idag och då är det helt vatten som kommer, han har alltid såntdär finkrus i kragen efter hans uteliv, tur kroppen är ala sphynx nu.
Ska en sväng till sjukhuset i eftermiddag och efter det ska jag tvätta sista tvätten på katterna inför söndagens utställning.
Hade tänkt göra äppledricka idag men vet inte om man kan hinna ut i trädgården och plocka ihop frukten mellan skurarna, får se på det.
Jonas, läste att ungarna börjar få ögon, väntar så tills vi får se de blå 

Tja än så länge regnar det INTE…..taket är nerplockat så nu finns det inga takpannor på
Så nu hoppas jag att pappen hinner på innan regnet kommer…det är fullt me moln runt oss
Hoppas hoppas…..
Kram Chatrine