Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 687 ggr
ixidixi
0

Godmorgon:) 28/7-09

Vilken dag det nu ärFörvånadhihihhi
Det känns som om det ej spelar nån roll bara för det BARA regnar HELA TIDEN!!! Att det aldrig ger sej???
Men men nästa vecka blir det nog fiint väder!
Då jag ska börja jobba igen!
Sista veckan och man ska hinna med ALLT!
Försökte hjälpa min familj med att stapla ved i gårTungan ute Men det skulle jag INTE ha gjort för tydligen har jag inte läkt ihop riktigt änFörvånad Så det vart och vila resten av dagen.
Till helgen sägs det att vi ska börja lägga om vårt tak.
Ni är välkommna alla som vill hjälpa till då…hihihiiFlört
Nu ska jag sätta fart och i väg till vetrinären och vacc, chip och bes några kattungar.

Ps Är det nån som är intresserad av en avelshona (silver Exotic) Hör av er till mej då Ds

Ha en underbar tisdag.

Kram Chatrine

[Guardians]
0

Godmorgon från ett lite soligt Göteborg. Igår fick vi förhoppningsvis även dagens dos av regn så vi kan få det torrt om fötterna idag. Har precis kommit ur duschen och skall nu åka iväg till sjukhuset, idag ska det bli magnetröntgen, väsnigt, trångt och långtråkigt men efter två timmar ska det iallafall vara över.

Även jg går på min sista lediga, hmm, vecka nu, ska försöka slåss med dammtussarna senare idag samt så är det dags för min gamle perserkastrat att få träffa klippmaskinen igen, han har alldeles för mycket päls för det liv han föredrar, han sitter oavsett väder i ett hörn i trädgården och bara njuter av livet hans vakna stunder, man vet iallafall vart man ska leta efter honom, 1. ute i trädgården, 2 på duken på vårt nya matsalsbord, 3. vid matskålen Tungan ute.

Catrine, hoppas du mår bättre idag, förstår dej med detta att hjälpa till, det är så svårt att ta det lugnt fastän man måste, har tyvärr samma problem… men det kanske man ska vara glad över att man är sån till sättet iofs. Klättra nu inte upp på taket i helgen bara.

Annica