23 juli står det i almanackan...
Godmorgon allihop! Här ser det gråmulet ut men man vet aldrig… Idag går rötmånaden in enligt bondepraktikan, tänk att vissa delar av det fortfarande stämmer fast det är modern tid…
Igår hoppade kattungarna över/revs skivan mellan de rum kattungarna vistats i och resten av huset… oj vad det var spännade för dem… T o m hunden våran låg och kikade på dem, de såg inte henne förrän de nästan klev på henne…
Sen blev det ett race här från klockan 22.00 till ca 02.00, för tydligen var trappen vansinnigt kul att springa i…
Dagens bild får dock visa S*Dollemina's Daddy Cool, knäppt för nån dag sen…

Godförmiddag,
Har precis kommit in från en frukost hos grannen. Vart väckt i dag av en dam som hade plockat 2 kilo kantareller åt mej
Dagen kunde ej ha börjat bättre!!!! Tyvärr så lyser solen med sin frånvaro i dag.
Kommer snart visa lite bilder på mina kattungar jag har här hemma. Väntar bara på att Malin ska fixa till dom.
Ha en underbar Torsdag allihopa.
Kram Chatrine

Goder för middag 
Nämen va lyxigt med 2 KILO kantareller vilken suprise ;)
Jag ser fram emot att få se bilder som alltid när dom kommer från dig
Kramar
Anna

Vi kom hem igår från våran semester i GBG o vi har med oss min kull hem (skogisar). De föddes hos min mamma =) Och det har varit full rulle på dem nästan hela tiden sedan vi kom hem igår. I morgon hämtar vi hem våra två pågar(Kungen o Prinzen) o Feztiz från deras semester hos Peders föräldrar. Vet att Feztiz kommer tycka att kattungarna är blääää men de kommer älska henne som alla ungar gör hihi =) Och killarna som är halvbröder med de små kommer tycka att det är urkul =) Och Zalma (mamma katt) kommer bli glad med för hon o Kungen brukar leka o busa =) Och här kommer en bild på en av bebbarna som heter Fengari o han är nfo e22 och kommer få stanna här hemma =) Kan inte säga nej till en creme hihi trots att jag inte behöver en hane som jag inte kan använda på mina honor till. Men men han är så lik sin pappa som tyvärr nyligen gick bort. Och just det ja Fengari betyder Måne på islänska =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Gokväll i stugorna!
Javisst står det 23 juli i almanackan och i min almanacka står det även
SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fattar ni hur det känns?
Nu ska jag bara göra det, och göra det, och göra det ozzå ska jag bara göra det,….SEN ska jag bara ta det lite lugnt och ta dagen som den kommer.
Jag kanske åker runt och hälsar på lite kattfolk

Jag har ju oxå några kattungar som ska badas och fotas men det ska väl hinnas med *ler*
Ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha…..i väntan på att min ……. ska få bebisar, hon är på dag 66 idag

Mer om det sen!!!!!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#4 OM du skulle ha vägarna förbi här, så förväntar jag mig besök!!

#4 Jaaaaaa kom och hälsa på mej!! Jag har tråkigt!!!!!!!!!
Kram Chatrine

ABSOLUT 5 & 6
Kram!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#7 Ser jag fram emot!!!
Måste bli nästa vecka nån gång för sen är det meningen att jag ska börja jobba igen efter 6v sjukskrivning.
Kram Chatrine

Jamen då kommer jag en sväng nästa vecka, kanske tar med mig Engla på en tur och jag tar med nåt gott till kaffet 
Är det nån idé att jag tar stora kattnapparväskan med mig oxå, eller är alla för små???

Kram och vad roligt!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#9 De är för små
Men jag har ett gäng vuxna som du kan ta..hihihiiihi
Om du inte tar med Engla så ta med tandborsten 
Kram Chatrine