Shoppade loss idag :-)
Idag när jag var på utställning så shoppade jag loss ordentligt….som vanligt kanske, och köpte bland annat denna bolåda 
Jag kunde inte motstå den då den i mina ögon var både praktisk och snygg.
Naturligtvis så skulle nästan alla in i den för att prova då jag kom hem med den.
Visst är den snygg????
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Hihihi det kunnde jag allt tänka mej att du shoppade!
Kanon fin ser den ut att vara!!!!!!
Kram Chatrine

Jag ÄLSKAR att shoppa du vet!
Och den är inte bara fin Chatrine….den är praktisk oxå 
När mammakatt "tröttnar" att ligga där inne med sina bebbar….då lägger hon sig ovanpå och bara övervakar 
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
underbar!! Jag vill också haaaa
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jamen……..du hade ju bara köpt råtter!!!!!!!!!!!!Som lukta illa!!!!!!!!!
Fast den va fin 
Kram

snygg snyggare snyggast :P

#4 hhahahaha. bland annat.
Det blev en del smarta grejer oxå 
Jag ska visa nästa smarta grej snart, jag ska bara montera den 
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Wow, den där såg både praktisk och snygg ut. Får man fråga vad du gav för den och vart kan man få tag på en sådan?
//Monica

#7 *ler*
Jaaa, du får fråga och här är svaret.
Jag köpte den på Järva utställning igår och jag gav bara 750:- för den.
Det var Pet Fun från Tyskland som var där och sålde SKITHÄFTIGA grejer som vanligt!
http://shop.petfun.de/en/zusatzartikel/weidenprodukte/wurfbox.html
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Den här bolådan är jättefin o praktisk:))
Men Lena, du har ju inte berätta hur vi fick montera in den i din cab, så du skulle kunna få hem den???;) Hihi:)
Vi får ta med ett släp nästa gång, så kan du shoppa loss ordentligt !;)
Ha en bra dag!
Kraaaamar Susanne

*BIG BIG SMILE*
Näää, det är sant, jag hade inte shoppingbilen med mig då vi möttes på Gävle Bros parkering på morgonen.
Jag åkte alltså med Susanne o Kent till Stockholm och dom har en rätt så stor bil så det var rätt så lugnt att få med det jag shoppade.
Värre blev det då jag skulle över med allt i min lilla BMW cab!!!!
Först in trimbord o väska i bagageluckan, då var det fullt där.
Sen in med katterna i baksätet, och det andra jag köpte,sen var det fullt där. Sen skulle bolådan in i framsätet tänkte vi?????? Och det gick ju naturligtvis INTE!!!!
Ut med allt från baksätet och försöka att få in bolådan i baksätet…..det gick ju förstås inte heller????????
Då kom Kent på den smarta idén att fälla ner taket så man kunde få in bolådan i baksätet….BRA Kent…., men först måste då allt i bagageluckan ut så att det går att fälla ner taket och när det var gjort så var det bara att få in allt igen och fälla upp taket och fortsätta för färd hemåt.
Väl hemma så var det tur att Amadeus och kompisar var hemma, dom kom ner och mötte mig med ett flin på läpparna och med kommentaren….du har väl aldrig handlat??????
Jag lovar att ta min Volvo V50 nästa gång jag ska på utställning!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Den var ju snygg !!
Kommer en V50 att räcka när du är i shoppar tagen du får kanske hyra släp (hi, hi……)
//
Christina

Hihi hade precis samma tanka som #11 här bäst att hänga på en släpvagn så du får med dig allt ;):) Jättesnygg bo låda VILL HAAA 
Kram
Anna

Fin, är den från Silvia Gizinski?
Hehe… en sports bil är ju inte så praktisk med katter och kattgrejer 

Ja, men nu måste jag ju lite varna om korgarna. En uppfödarvän har just tagit en 7,5 cm korg sticka från sin kattunge. 6 cm var under skin!
Och en annan sak är att kattungarna kan börja tugga korgen och får den sönder och kanske en stick i magen.
Den här korgen ser ju att vara av bra kvalitet men kanske man fär ändå vara försiktig.
Man kan klä korgen med tyg på insidan, som ett fodral. Och det går även att göra vadderade väggar en bit upp, som man brukar ha i en spjälsäng till bebisar, då kommer inte kattungarna att göra sig illa:)
Ha en bra kväll!
Kram Susanne

* ASG* - en till med svart bälte i shopping 
Jättefina saker du har köpt :-)
& SJÄLVKLART Praktiska 
& kanske till och med nödvändiga 
Ja- det tycker jag iaf 
# - Japp- spjälskydd är kanon bra…det använder jkag ofta till bebisarna.
Har köpt ett med HÖGA kanter.
Kram
// Mia

hahahaha, jaa, det är det flera som sagt till mig.
Det är ganska jobbigt att ta sig fram till svart bälte, men med mycket träning och naturligtvis lite pengar i börsen så lyckas man. Det kostar att ligga på topp :-)
Jag inhandlade en grej till, men mer om den då jag monterat den 
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Jaaa du Lena!!……tror inte v50 räcker när du sätter den sidan till men du måste ju lära dig att packa o stuva in sakerna du handlar!!!
Kram 

Grymt cool Lena, verklig vill ha-grej!
Kag kanske tar den också när jag kommer en mörk natt och kattnappar ;)
Den är så snygg, har med tittat på den och kommer nog slå till så fort jag ser den nästa gång, ångrade mej ordentigt att jag inte köpte den i Malmö.