Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 705 ggr
yadhayezibas
0

Så här har det gått....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara att jag skulle uppdatera lite hur det gått med min nyaste kull. Den där Signe inte ville dia sina små. Det har gått helt åt skogen kan man säga. Det är bara en liten hona kvar nu. Men hon mår bra och Signe tar hand om henne helt och fullt. Hon får alltså dia. Dock så matar jag henne några ggr per dygn fortfarande för Signe har inte så mkt mjölk.
Signe har oxå bestämt själv att hon ska ha sin kattunge i klösmöbeln. Det finns en sån fyrkantig bolåda typ en bit upp och där och ingen annanstans ska hon vara med bebisen. Så jag har lagt mjukt under så lillan inte slår sig om hon följer med ut i pälsen. Så har jag bullat upp med handduk i öppningen så hon inte kan kravla ur. PUH!! Hoppas på att kunna flytta henne längre fram.

Tänkte iallafall visa en bild på lilla miraklet. Hon är 1 vecka idag.

Rätt så söt tycker jag. Glad

Fillifjonkan
0

Stackars dig Pethra som lagt ner så mycket jobb och det ändå inte vill lyckas ändå.

Det gläder mig dock att du får en liten ulltuss kvar och att mamma SIgne vill ta hand om henne också. Du ska se att snart kommer maten igång också och då får du vila dig lite du också.

MAssor av lycka till nu

MVH Elis

Cajza
0

Det är så trist när sådant händer, men du fick behålla ett litet mirakel och söt är hon. Lycka till med Signe och Miraklet.

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Summerwinds
0

Usch, så tråkigt. Hållerna tummarna att det går bra för den lilla flickan som är kvar. :) //Eva

Marita-L
0

Usch låter inte alls så kul..väldigt ledsamt å slitsamt för dig Pethra. Kanske hon kände på sig att det var något fel på de andra små..

Vilket fall som hellst så håller jag så himla hårt i mina tummar att denna lilla underbara vackra sockertopp skall överleva.

Kram

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

så synd om er alla …men sånt händer ju oss alla
jättesöt är hon i alla fall den som blev kvar
håller tummarna för henne nu då

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ixidixi
0

Håller tummen att denna lilla klarar sej i allafall:)

Kram Chatrine

Marylands
0

Håller oxo alla tummar att denna lilla sötnos klarar sig

Anna

four-x
0

Vad tråkigt med kullen..

Jag hoppas och håller tummarna för att hon ska klara sig och då blir hon en riktig "fighter"

Du fortsätter väl att skriva om henne så att vi får veta hur det går..

Lycka till

lillan

Lovelines
0

Håller tummar o tår på att mamma katt får behålla en liten bebis!

//Lena

S*Loveline´s Perser

www.lovelines.se

yadhayezibas
0

Tack till er alla för lyckönskningarna!!

Hon är nu 1v och 2 dgr och väger 85 gram. Dock så är hon så himla pigg så det ser hoppfullt ut. Signe tar hand om henne som hon aldrig gjort annat.. hmmm himla katta..

#8 ja jag kommer terrorisera er med jämna mellanrum om hur det går. Flört väntar på att hon ska öppna sin små blå snart oxå.. då kommer det fler bilder.

Fillifjonkan
0

Å vad härligt att det går bra med bebisen Pethra. Det gör mig så glad för er skull.

Jag väntar och väntar nu på att ögonen ska öppns så det blir lite bilder på den lilla.

Den där Signe verkar vara en rätt bra katta iallafall , lite trög i starten bara men det är inte lätt när det är första gången. Ge henne en nossuss från mig och mina kattor.

MVH Elis

yadhayezibas
0

Idag väger hon 93 gram, ökar väldigt mkt och det är så skönt att det funkar nu. Har matat henne 1 gång sen igår så Signes mjölk måste innehålla mkt grädde. Skrattande