Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 829 ggr
ixidixi
2009-07-15 11:07
0

Godmorgon onsdag :)

Hej på er alla.
Sakta men säkert börjar jag komma tillbaka. Har lite svårt att röra mej än då.
Men i dag skiner solen och jag känner att i dag måste jag göra nåt!!!!
Kattbad det står på min lista idag.
Bada mina paddoor och några till vill jag.
MEN kanske inte orkar??
Men jag provar i allafall.
Måste bara väcka nån i huset så de får hjälpa mej att bära ut mitt trimbord och fön. Jag får inte lyfta eller bära nåtRynkar på näsan

**Men tänk vad GLAD man blir av att se solen.!!!!!
**
Då glömmer man alla bedrövelser som att vår Tubo på bilen skar  , jag legat på sjukhus och pricken över iet är att vårt tak läcker in.(Taket måste läggas om snarast)
Vilken början på sommaren med alla utgifterRynkar på näsan
Nu kan allt bara bli bättreOskyldig

Ha en underbar onsdag.Kyss

Kram Chatrine

lenaP3
2009-07-15 11:39
0

Gomorron!

Själv har jag tvättat och hängt ut allt redan, vaknade 05.18 och kunde inte somna om Rynkar på näsan. Har inte tänkt att göra någon mer nytta idag, är alldeles för spänd inför budgivningen på huset men ska försöka koppla av i solen och hoppas att jag i slutet av dagen är husägare Skrattande. Vill hellre ta lite glädjevin i kväll på lillördagen än sorgevin Flört Jo, en nytta till måste jag göra, ska köra in bilen på service i eftermiddag, den känns lite trött och ledsen och behöver lite ompyssling.

Kramar, P3

ixidixi
2009-07-15 12:09
0

#1 Håller ALLA mina tummar för dej i dag!!!!! I kväll så blir det Husägar vin Gumman. LYCKA TILLKyss

Kram Chatrine

Marylands
2009-07-15 13:01
0

Chatrine du vet vad dom säger alla ting kommer i tre så nu kan det bara bli bra saker FlörtKyss

P3 håller tummar att det blir ett husägarvin ikväll för dig det är det enda vinet som finns för dig sorgevinet var slut ;) !!!!!!!

kramisar till er

Anna

yadhayezibas
2009-07-15 13:22
0

Godförmiddag!

Jag ska bada mina två trollungar idag. Hmm kan erkänna att de inte fått så många bad som de borde dessa två pga tidsbrist och värkande händer. MEN nu är jag fit for fight igen och Englas pappa tar hand om henne. Glad Får väl ta paus i baden och ge henne mat bara. Ska nog försöka hinna med ett par vuxna oxå när jag ändå håller på.

Chatrine- ta det lugnt du, men jag förstår att det kryper lite i kroppen och du vill göra nåt. Glad

P3- håller tummarna för att du är husägare ikväll. Är inte länge sedan som jag blev det och det är underbart.

Ha en underbar dag nu alla!!

Kram & nosbuffar
ifrån Pethra & alla 4 fotingar

lenaP3
2009-07-15 14:04
0

Tack för lyckönskningar, om en timme startar budgivningen Guld i mun

#3 Nähä, det är inte slut, här finns vin för aaaalla tillfällen Flört

//P3

four-x
2009-07-15 14:33
0

Chatrine.. ..när ska du lära dig att inte ta ut dig?! Du SKA ta det lugnt nu!! Men jag vet att det är svårt att sitta still.. ..det är ju inte din grej annars heller..

Lena: Jag håller tummarna för dig att det går bra med huset!!

Petra: Ta det lugnt med dina händer.. ..katternas bad försvinner ingenstans.. ..tyvärr, hehe!!

Själv har jag främmande från fastlandet, min svärsons lillebror och hans tjej. Och ikväll kommer min svärsons mor, hennes karl och hans två tonårsbarn och två schäfrar. Så då blir vi åtta personer, tre hundar, sju katter och tio kattungar.. Och nästa vecka kommer två andra kompisar och veckan efter det kommer min dotter och svärson..

Då har jag ju hjälp med mina bebisar i alla fall. De behöver ju  inte betala något för att bo här men får betala och laga all mat.. ..så vi blir uppassade under tre veckor i alla fall.. .hehe!!

ha det gott

lillan

BeautyAngels
2009-07-15 15:06
0

Lycka till Lena med budgivningen :) Till vilket område ska du flytta?

Skönt att höra Chatrine att det går framåt.

Kram Linda

lenaP3
2009-07-15 21:28
0

Japp, nu är man husägare Skrattande I morgon skriver vi och så får vi se hur snart flytten blir, själv är man ivrig och hade velat flytta igår…

#7 Jag har köpt ett hus i Lindan, alldeles bortanför bystugan.

//P3

Tjing-Ling
2009-07-15 21:40
0

Grattis till huset, vad kul, förstår att du vill flytta NU med en gång.

Ann-Louise

ixidixi
2009-07-15 22:54
0

#8 Jaaaaa då blir det inflyttnings fest snart då!!!!Flört

Kram Chatrine

Balasores
2009-07-15 23:14
0

Grattis till huset P3 !!!

Inflyttningsfest låter inte dumt  Skrattande

// Christina

yadhayezibas
2009-07-15 23:36
0

GRATTIS till huset!!!! Skrattande

Cajza
2009-07-15 23:56
0

Grattis till husköpet Lena, förstår att du vill flytta bums.

Krya på dig Chatrine och vilken otur, bilen sönder och taket läcker.

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Marylands
2009-07-16 00:35
0

GRATTIS till ditt Nya hus Lena hoppas husägarvinet var gott Tungan ute

Kram

Anna

[Guardians]
2009-07-16 01:10
0

Grattis till husköpet

lenaP3
2009-07-17 08:56
0

Jättetack alla! Jag måste ju säga att man hinner med alla känslor i en sån här grej och igår skrev vi kontrakt - jag med skräckblandad förtjusning… Jag tycker det känns helt underbart samtidigt som man försås tänker "tänk om det inte funkar?" Men det ska det göra, säljaren var supertrevlig och lovade hjälpa till med allt han kan och idag ska han och jag gå husesyn så att jag kan få svar på ev. frågor och funderingar.

Det kommer att bli jättebra, Rasmus & Amanda får varsitt rum + allrum i sutterängvåningen, jag och katterna får fyra r&k på entréplanet + att dom så småningom kan få en rastgård :)

#10 och #11, Ja, det måste väl bli nåt sånt. Så småningom kommer det också att bli "målarfest", "vedstaplarfest", "byggaverandafest", "fixabalkongfest" och "fixauteplatspåbaksidanfest". Är ni med då också? Flört

#14 Det var jättegott Glad

Kramar, P3

yadhayezibas
2009-07-17 18:52
0

#16 låter ju helt fantastiskt Skrattande