Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 449 ggr
Dolleminas
2009-07-16 09:32
0

Gomorgon 16/7

Sitter här och har varit vaken sen 04.00 eftersom jag blev väckt av "elefanthjorden" Flört åtminstonne lät det som det var en sån som drog förbi…

Idag blir det en "vanlig" lugn dag har jag tänkt, men det vet man aldrig hur det slutar som… väntar på att en sol ska kika fram…

Cajza
2009-07-16 10:07
0

Godmorgon från "södern"

Här har vi en underbar sommarmorgon, solsken, lite vind och 20,3 grader.

Det blir ännu en lugn semesterdag. Imorgon väntar kattbad och lördag och söndag  utställning i Osby (Skånes KK).

Ha en bra dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ophelia
2009-07-16 10:28
0

Godmorgon från ÖsterlenSkrattande

Vi har det soligt och fint här också.I dag blir det lite telfonsamtal till valparnas nya familjer för att bestämma när de ska hämta sina småttingar.Vi ska nog ta en tur till Simrishamn med dem också lite mera socialträning.Dottern kommer en stund framåt dagen och kanske vi får besök till kvällen.Ja sedan är det väl snart läggdags igen.

Lycka till på utställningen Karin.

Ha en fin dag.//Sylvia

Cajza
2009-07-16 10:36
0

#2 Tack Sylvia, kommer du och hälsar på i Osby?

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ophelia
2009-07-16 11:01
0

#3  Jag vet inte än.Möjligtvis på lördagen för på söndag har jag hämtning här.

//Sylvia

ixidixi
2009-07-16 12:18
0

Godmorgon,

Det vart en sen morgon för mejFörvånad Har haft en mycket OND natt så därför vart det att sova lite längre.
Ska i dag ut på jakt efter en bröllops present. Vi ska på bröllop i morgon. Kul ska det bli.
Tyvärr så regnar det ute i dagRynkar på näsan Hade tänkt bada nån katt men men det blir en vilodag i stället:) (Så Lillan blir nöjd ,hihi )

Ha en underbar torsdag.

Kram Chatrine

four-x
2009-07-16 15:16
0

Just det Chatrine.. ..tänk att man ska behöva tjata på dig som en gammal mamma för att du ska förstå att du har ont och inte ska härja omkring. Och vad har du haft inatt.. ..en OND natt?!?!?! Och vad kan det bero på.. ..kanske att for omkring och plockade och städade istället för att ta det lugnt..

Jag ska nog skaffa en "barnvakt" åt dig som ser till att du tar det lugnt. Tänk på att du ska bort i morgon, så se till att ta det lugnt idag.. ..promise?! Annars kommer jag dit.. ..vilket skulle passa rätt så bra nu när vi är åtta personer och fem hundar hemma hos oss just nu.. '

Det går ganska bra eftersom de gör utflykter hela dagarna, men jag är ju inte den mest sociala människan bland stora folksamlingar så där..

Vi har underbart väder här på ön idag, alltså för varmt för mig. Så jag håller mig inomhus eller i skuggan. Jag ska tävla om att vara vitast på ön i år.. ..vilket ju inte är så svårt när man har tio kattungar hemma.

kram

lillan