Godmorgon och hemma igen
Så skulle då vardagen börja igen efter en vecka i huset i Danmark där vi skulle fira makens 50-årsdag. Tyvärr blev det inte som planerat, visserligen kom vi till huset, helt underbart med egen privat pool inomhus, jacuzzi samt 100 meter till havet men tyvärr insjuknade jag igen efter att inte ens varit hemma en vecka från sjukhuset och jag fick söka akut på sjukhuset i Ålborg Danmark med vidaretransport till Sverige för inneliggande vård. Nu är jag iallafall hemma igen och familjen med, tyvärr är orken inte riktigt med men det kan man ju inte begära efter senaste tidens påfrestningar. Nu håller jag tummarna för att jag inte insjuknar innan kommande helg igen då vi ska till Trondheim på utställning då mina katter är stoppade i Sverige, vi måste ha norska cert, Penny går för IC och Samuel för GIC kommande helg. Min underbare man har tillsammas med yngsta dottern sagt att även om jag ligger på sjukhus den helgen så kan de åka, enda problemet är att de aldrig varit och ställt på utställning innan, hjälpt till med bygge och rivning har de ju gjort men visat katt, nej :-), får bara hoppas att om ödet vill att jag inte kan åka med så finns det förhoppningsvis någon vänlig själ där som kanske kan hjälpa dem med den sista finishen innan de ska upp samt putta till dem då det är dags
, jag tycker iallafall att det är otroligt att de bara erbjudit sej att åka men de vet ju hur mycket jag längtat efter denna norska utställning för att kunna fortsätta ställa lite mer, vi håller ju på att leta efter ytterligare en liten exotictös för att ha något mer att åka runt med nästa år, tycker ju detta är så kul.
Nu håller jag tummarna framåt att jag kan åka med till Norge men insjuknar tyvärr mycket snabbt så inget är säkert förrän man har kommit hem igen.

Usch, det där lät inget vidare!
Hoppas att du tillfrisknar snart och att din önskan om att ställa i Norge går i uppfyllelse!!!!
Håller tummarna för dig!
Massor med styrkekramar!!!!!!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Nämen såå tråkigt Annica!!!!!!Jag lider verkligen med dej som måste vara sjuk!Nu får det räcka tycker jag!!!!!
Jag har faktiskt funderat hur det gick för dej och när ni skulle till Danmark här på morgonen.
Så synd att din makes 50årsdag inte blev vad ni räknat med bara.
Så storartat att din make och dotter vill ställa upp och åka till Trondheim med katterna!OM du inte orkar med så finns det nog nån vänlig själ som kan hjälpa dom och guida dom i utstäälnigsvärlden.I värsta fall får du ringa mej.Jag har ju bara 70 mil dit och börjar ju semester på fredag kväll!!!!Om dom bara kommer med Penny och Samuel så kan jag ställa dom åt er!Det är ju så viktigt att de får sina cert!
Men krya på dej nu och passa på att vila!
Och inga mer sjukhusvistelser nu,du måste ju få vara frisk!
Ha det gott!
Heléne
Tack Helene o Lena
#2, Nej, jag skulle inte vilja tillbaka men överläkaren sa - vi ses snart igen tyvärr när jag gick så inte ens han kunde ge mej hopp. Ska iallafall göra en ny magnetkameraundersökning 28 juli så hoppas de kan finna nåt då så man får en förklaring på detta.
Krya på dig! Hoppas att du får hålla dig såpass kry att du orkar med utställningen!
Lycka till !

men detta låter inge bra!!! Hoppas att du slipper sjukhus för ett bra tag för det finns inge mera deprimerande än just att vara på sjukhus.
Många styrke kramar Chatrine
Tack ni alla, ja, sjukhus räcker för min del, jobbar ju på det annars och vill inte tillbringa ledig tid där med…

Håller tummarna att du ska hålla dig kry och kunna vara med på utställningen. Förstår att du inte vill tillbringa ledigheten på jobbet.
Krya på dig,
många styrkekramar // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Krya på dig !
MVH
Kristina
Glömde att skriva….
Lycka till med katterna i Norge!
MVH
Kristina
Krya på dig!
//Susanne

Jag hoppas verkligen att du kryar på dig så att du kan åka.. ..eller att din man och dotter kommer iväg i värsta fall. Och jag är helt övertygad om att det i så fall finns folk som kan hjälpa dem..
Lycka till med katterna och krya på dig.. ..jag ska skicka lite änglakrafter till dig!!
ha det gott
lillan

OJOJOJ Annica!
Jag visste inte att du varit så dålig. Pratade med Heléne ikväll och hon berättade det.
Stormen har dragit fram över Gävletrakten, så jag sitter här utan hemmatelefon, men som tur är finns det ju mobil!
Håller tummarna att allt ordnar sig för dig! Ser fram emot att få träffa dig snart igen, du hade ju också bl a planerat att komma till SW.
Många Många Kramar
från
Lisa
Tack alla.
#12, Vi ses på SW om vi kommer med, ska bli så kul att träffa er alla där och Divan, mums
hoppas att du bättrar på dig Annica..o att katterna kommer iväg till utställningen.
Det måste väl finnas nån vänlig själ som kan hjälpa till…det hade jag definitivt gjort om det vore på en IDPutställning där jag vore
Krya på dig Annica..man blir ju lite orolig
har du fått NÅGRA som helst förklaringar vad som är fel?
Nej, tyvärr har jag inte fått några svar ännu. Sitter idag i valet och kvalet om jag ska åka med ikväll, har inatt börjat få känningar på att ett nytt skov är på väg, blir så desperat på detta.

Hej Annica!
Åker ni redan ikväll?
Du måste ju i första hand tänka på din hälsa.
Men vet dom vad som ska göras när du kommer in eller är det olika bud varje gång?Har du nån läkare som går kontakta om du åker och blir dålig när ni är i Trondheim?Finns det nån medicin du kan få utskriven-uti fall att…?
Finns det sjukhus i Trondheim eller har de bara sjukstuga där?
Vet du nån som ska dit och kan hjälpa din man och dotter?Det viktigaste är ju att om de kan ta titel att det blir ändrat innan bedömning.Och att de begär assistentbärar hjälp så att de inte missar nån bedömning.
Sitter burskynket fel eller nåt annat praktiskt inte blir som du vill ha det så "shit the same".
Penny och Samuel är ju så fina katter i sej och representerar sej så bra själva så vi behöver ju inte vara oroliga över dom i alla fall!!!De behöver ju inte bli BIS(men jag blir ju inte ledsen om Penny tar det en gång till förståss!)bara de får sina cert!!!!!!
Hoppas du börjar må bättre så att du kan åka med också!MEN DU MÅSTE TÄNKA PÅ DIN HÄLSA I FÖRSTA HAND,Annica!!!Trondheim är ju bara en kattutställning!
OM din man och dotter åker själva så hälsa så mycket till dom att jag håller tummarna att det går bra!DE har ju två riktiga juveler med sej!
Självklart håller jag ju tummarna om du åker med också.Det är ju det jag önskar er -en liten minisemester med familjen och två av katterna i Norge.Som är ett väldigt vackert land-i alla fall i Nord Norge.
När vi var till Trondheim så var det på vintern och full snöstorm.De stängde gränsen över till Norge från Åre strax efter vi passerat!Det var inget kul väder så man såg ju inte mycket.
Ta väl hand om dej nu!Jag skickar styrkekramar i massor till dej!!!!
Håller tummarna stenhårt att du känner dej piggare och kan åka och att det går bra för Penny och Samuel!!!!
Sköt om er alla!
Heléne-som bara ska jobba 2 dagar till sen är det semester