Anna är utbytt...
… låt mig få presentera min nya:

ixiDixi's Mixed Kiss.
Lääääääääääänge har jag väntat på en exo-hona och äntligen har det flyttat hem en till oss. Det kanske inte är en ren tillfällighet att det blev den galnaste paddan vi stött på hittills… för det är väl don efter person som gäller?
Det finns inte ett stort TACK nog till Chatrine, men jag lovar att göra mitt bästa för att skämma bort henne sanslöst.
/Therese

Grattis till kapet
hon är gorgeus!!!

Hej;
tusen grattis till en helt ursöt tjej.
Jag tycker nog att Anna ska få vara kvar.
Jag vill det i alla fall.
Kram
Ulla

Super grattis till denna skönhet

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tack Deroba visst är hon 
Tack Ulla… och jag ska tänka på saken
STORT tack själv Chatrine! Det har varit ren glädje o lycka idag. Och ja visst, Anna har en del att jobba på nu för min uppmärksamhet riktar sig mot ett annat håll. Just nu är det mot garderoben där det morrar lite 

Tack Marita!! 

Vilken liten skönhet, grattis och lycka till med henne.
// Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Men hon är väl för läcker den lilla exoten!
Tänk att du gav med dig till slut och skaffade en inte så fullt påpälsad katt :-)
Men Therese……ge "min" Anna lite uppmärksamhet oxå är du gullig :-)))))
Kramar till er båda och ett stort Grattis förstås och ett stort Grattis till Chatrine oxå som uppfödare av ännu en läckerbit!!!!!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Super grattis till en helt underbar liten tjej, förstår att ni är överlyckliga. ( kunde ni inte passat på att kidnappat en av perserpaddorna till mig
)
Kram Tessan

Jättegrattis till denna lilla tös. Man kan se hon är lite galen, fast på ett snällt sätt 
Kram Helena

Nej men, vilken skönhet!
Stort grattis och all lycka till ännu en vacker Ixi/Marylands-bo =)

GRATTIS såå mye Anna og Therese, med denne nye Vakre EXO-jentan!!! 
Visst ser hon ganske gal ut…hihihi, men vakker er hun alikevel!!!
Og til Chatrine, GRATTIS så mye med alle de flotte Paddene som du har fått fram og vist oss her på Lista! 
OM jeg skulle ha valgt en av de, ja så tror jeg mitt valg hadde blitt ELDORADO!!!
Hun ble min absolutte Favoritt av alle,..men de er bare såå flotte alle sammen!!
Det skal bli spennede i framtiden å se kattunger etter denne fine jenta!!
LYKKE TIL med henne framover!
MVH fra Elin.
*** AV SILKYRAIN (N) ***
Jättegrattis till er nya lilla tjej!!!
Hon är verkligen en riktig sötnos
Ni kommer att få mycket glädje av henne:)
Grattis till Chatrine också, som får så många fiiina bebisar:))
Kramar Susanne

Jættegrattis till denna pærla
Kramisar oss 3

#7 Vild o vacker ja. Tackar!
#8 Tack vännen! Ja jag har fått vänta länge för anna har inte låtit sig övertalas, men nu äntligen! Jag ska fundera på saken, annars kanske anna kan få komma till dig ett tag om hon känner att hon behöver uppmärkasamhet. Just nu är det bara Mix som gäller ;) Jag ska lära henne hur man cruisar runt i bilen!! Stor KRAM
#9 Tack! Attans, jag hade bara ögon för den lilla… jag får ta en vända till ;)
#10 Tack Helena! Det galna har vi sett. Inte så mycket det snälla än… hoppas du har rätt. Kram
#11 Stort tack Emma!
#12 Tack Elin!
#13 Tack Susanne! Vi är så glada för henne. Kram
#14 Tack! Hon är en riktig oslipad diamant ;)

#15 Hahahahhahahaha, lära henne cruisa runt i bilen…..jaaaaa, du gör väl inte mycket annat än "cruisar" nu för tiden 
Stor Kram tillbaka!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

GRATTIS till denna lilla docka!!
Kram
Gunilla

Tack Gunlilla.. jag du må tro att jag fick stränga förmaningar att hålla henne under uppsikt nu när Therese har åkt till jobbet.. hon skulle ha passning hela tiden 
Kramar
Anna

#18 Haha.. ..Anna, stackare. Hon har inte gjort det lätt för dig nu, Therese alltså. Fast vi lägger väl en del av skulden på Chatrine tycker jag. För om man har en sån där "galning" hemma så behöver de uppsikt, det ska gudarna veta.
ixiDixi-katterna tror att de äger huset så fort de kommer in.. ..vilket de gör. Sen blir de riktiga divor.. ..men dock helt underbara sådana.
Lycka till med henne. Ni har ju redan katter från Chatrine sen tidigare så det ska nog gå bra, även för de andra katterna.. ..hehe!!
kram
lillan
jätte grattis till eran söta padda :)
kram Linda

#19 Hihihihi du är för rolig Lillan.
Ja ixiDixi katterna är ökända för att vara nåt speciellt
Varför kan jag ju inte förstå..??hihihiihi
Ni får det man förtjänar.
Jag är såååå glad över att ni alla gillar era ixi katter.
Kram Chatrine

#19 Tack Lillan! Jag har inga problem med hennes uppsikt; det får Anna sköta när jag är på jobbet. Jag förväntar mig att hon ska ha full koll och en gång i halvtimmen ringer jag hem o påminner om att det är dags att pussa på henne.
Enda problemet vi har sedan tidigare med ixikatterna är att man inte kan ta hem kattungespekulanter och ha dem här charmtrollen framme. Man får helt enkelt gömma undan dem för att inte distrahera. O nu har vi som sagt skaffat en till… Det börjar bli fullt i garderoben
Kramar
#20 Tack Linda! Kram
#21 Man får vad man förtjänar ja
. Jag har fått ett underbart troll som jag inte bara gillar, jag ÄLSKAR. Hon ligger på mig o kurrar när jag spelar tv-spel.
Värre är det för Anna som är satt på att sköta om henne när jag är på jobbet. Jag har noga kontakt o hör efter så hon sköter allt som hon ska!
Fler mail till dig Chatrine om hur hon har det kommer!! STOR kram
/Therese