Kommer ni ihåg "Fulan"? - VÄLKOMMEN HEM!
Kommer ni ihåg Fulan som vi fick följa för några månader sedan? Hon har fått flytta hem hit till mig, Kotten och Märtha nu! Hon är söt, så söt. Citat från Matthias, min yngsta pojke (förlåt Maryland's ;) Men han menar inte så allvarligt med det… men han är arg.. hihi) "Hon är mycket sööötare än Märtha." Detta sagt för en stund sedan när han var arg som ett bi för att han inte fick hålla Fulan när hon hade gått in under soffan. :o) Di barna! Tihii…
För att påminna er om vem jag nu snackar om, så vill jag visa en av bilderna som lades ut på forumet då. :)
TACK TACK TACK Lena för förtroendet att vi får ta hand om Fulan. Hon har funnit sig väl tillrätta, verkar inte rädd. Nya bilder kanske kommer senare. Fotot naturligtvis taget av Lena, englagirl! :o) Hoppas det var ok att använda ett lite gammalt kort ;-)

Hahahaha, ja se det barnen!
Att hon är sötare än Märtha kan jag väl inte hålla med om, och som sagt… jag valde rätt namn på henne för vacker är hon inte men hur go och trevlig som helst!!!!
Jag är så glad att ni villa ta hand om henne och jag är säker på att hon kommer att trivas lika bra som Kotten o Märtha. Hon var ju ganska stursk då jag lämnade henne på em hos er med en massa barn, hundar och kissar :-))))))
Stort lycka till med henne och jag ska bara laga till lite käk så ska ni få nya bilder på hur "ful" hon är idag *ler*
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jag håller nog inte med om jag heller att hon är söötare än Märthis-Pärthis, men hon är helgo!! Har fångat henne på bild i knäet på Jennifer. Ska ladda in sedan i datorn.

Klart vi kommer ihåg ``Fulan´´
hon är så söööt.
Lycka till med lilltjejen.
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se

HÄR KOMMER FULIS!!!!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

en till bild
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

ännu en på fulis
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

ozzå sista bilderna på fulan för ett tag.
Alla katter blir ju inte vackra, men huvudsaken är ju att hon kommit till en familj där hon förhoppningsvis blir kvar denna gång och älskad för den hon är 
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Självklart kommer jag i håg "Fulan"
Men jag tycker ju inte att hon är ful….
Hon har ju vuxit på sig jättemycket, och är söööt tycker jag:)
Lycka till med henne!
Kram Susanne
Hmm jag tycke rinte heller att hon är ful… Ser ju jättesöt ut.

#8 du är då alltid så go du, och du med Lillevi :-)
Jag kan inte sätta fingret riktigt på varför hon är "så ful" egentligen, men nånting är det med henne som gör att hon ser "underlig" ut.
Konstigt med tanke på så vackra föräldrar som hon har, men det blir ju lite "uddisar" ibland då man minst anar det 
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#9 söt jaaaa, kanske lite :-) men hon ÄR ful stackarn, tur att hon inte vet om det!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Så himla söt
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Hahahaha!!! Hon är inte ful, men fulsöt! :o) hihi! Jag lägger mig mittemellan! Men Matthias tycker hon är sötare än Märtha :o) hihi Hon är helgoo och verkar ha sin egen lilla vilja! :o) Tack för bilderna Lena! :o)

Hon är go, ligger i mitt knä o kurrar medan jag skriver tihi….o kikar på flickorna som dansar "Evighet" med Carola och viftar med kattvippan!!!

grattis mitanellis för din nya "Fulan". Varför han hon fått sådant namn, hon är inte als ful
. joo, fulsöt låter bättre.

Ja alltså… jag smakar på namnet än… :o) Vi får se… Förslag?

Jaaa det är klart jag kommer ihåg fulan!! och visst är hon söööt oxo fulsööt passar braa
Jättefina kort du har tagit Lena !!!
Grattis Junia till din nya Familjemedlem ;) Och visst förlåter vi Mattias ;) vet ju så väl hur det var när Märtha kom då var det baaara Märtha som gällde och det slogs om att få leka med henne hihi ..Vad säger kotten nu har han ju två brudar ;:)
Lycka till nu med dom alla
Kramar
Anna

Då hon föddes Tuija så kunde inte jag bestämma om hon var ful eller vacker?????
Hennes namn blev Van der Ful, (Van för att hon är en van och wonderful utifall hon skulle bli fin:-)
Nu visade sig att hon blev "ful" därav smeknamnet "Fulan"
#16, mitt förslag är att hon får fortsätta att heta Fulan 
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Maryland's! Han vet inte vem han ska prata med längre så han slutade prata och gick o lade sig o sov…. ! :o) hihi
Jag har badat Märtha, knäppt lite kort.. Tunn i pälsen..ö Meeeeen söööööt! O gooo!!! Foto kommer kanske sedan, om det blev något rimligt vettigt. Är inte alls duktig på fotografering av djur! Tihiii..

Englagirl: Alltså jag har försökt med hennes "andranamn" som du vet att hon hade, men det funkar inte i min lilla mun, fulan sitter som väl i munnen och kan bli fulis och då har hon helt enkelt bara busat fulis ;-) hihi. Mulan har jag tänkt på men det återfaller på Fulan och ja… det blir nog Fulan ändå :o) (Jag vill som inte ta bort klangen i det hon blivit kallad. Hennes människofavorit just nu är Jennifer.

Nämen det var en söt bild på en som stortrivs redan ;)
Kram
Anna

Lena, wonderful låter fint och varför inte därifrån "Fulan".
Alla kan inte vara showstars, och "inre vackerhet" är ju det viktigaste. Fulan är i varje fall riktigt söt.

#22 Du har så rätt så, Fulan är en skitgo kisse som säkert förgyller vardagen hos sina nya ägare :-)
Hon är sööööööt!!!!!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Tihii, klart hon är! O hon blir ju sötare o sötare för varje minut hon syns här…

#20 En sån mysbild och visst är hon söt och charmig. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ÅÅ är du den lyckliga ägaren av "Fulan".
Grattis till en söt tjej.
Men ett fult namn.hihihiiihiiihii
Skönheten sitter inte utanpå utan inuti
Kram Chatrine

#26: Jajjamen! :o) Tack, hon är ju fin ….. O skönheten sitter alltid ännu mer inuti, det är sant! Kram
#20 Ja hon är så charmig så… o har massor med egen vilja… :o)

Hon är inte alls ful. Hon är jättevacker.
Kram Ann-Louise.

Självklart kommer vi ihåg "Fulan" eftersom Lena var så "dum" och döpte henne till det.. Sen får hon säga att hon skulle heta Vanderful eller inte.. ..men Fulan var inget bra val i alla fall..
Hon är jättefin och ser ut att trivas så himla bra hos er..
Lycka till med henne
lillan