Mys i fønstret!!

Mums vad snygg han är och alltid så välpreparerad!!!!!!
Kram o ha det bäst!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Ohhh tusen tack Lena..!!! Gleder mig till att dra på SW
ska du dra??

Jag har inte bestämt mig riktigt än, skulle iofs vara kul men undrar om jag har nåt att ställa då :-)))
Klart du ska ställa din snygging som alltid är i full päls och alltid så snygg!!!!!!
Kram!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Hade vart kul att ses dær!! Ska bara stælla "elefanten" har inte fått stællt Dexter så mkt pga att han inte vart i full pæls och så har han vart sjuk!! Men det ska bli sååååååå kul!!! Ær ju ganska nytt før mig att ha en så fin katt som JetZ,va lite ovæntat att han blev årets ungdjur,hihi!!!
Hoppas vi ses!!!
Kramisar oss 3
himla fina kort på Dexter Pia…
han är väl i päls nu för att ställas
hoppas du kryar på dig snart

MMM vilken kille han är!!!!!
Kram Chatrine

Hehe tack Cathrine!! Ja han ær en myskille!!
Kramisar oss 3

Helt underbar kille du har där hemma.. ..Dexter!! Så vacker med all denna päls.. ..och så ren i sitt vita.
Samtidigt är jag imponerad av att du kan ha så fina saker i fönstret. Hemma hos mig skulle blommorna bli uppätna och prydnadssakerna åka ner när det ska jagas flugor eller lekas. Jag har bara saker i fönstret som inte går sönder eller så sitter de fast med dubbelhäftad tejp.
Krya på dig och lycka till med katterna!!
lillan

Hehe tack Lillian!!! Ja dom ær ganska smidiga killarna hærhemma,Dexter har faktiskt ALDRIG rivit ner nåt,men det tog bara en vecka før "elefanten" att riva ner sin førsta kruka hehe!!! Men væxten i fønstret ær ett oækta olivtræd och ljusstakarna ær i træ så det går bra!!!
Dexter ær ju ganska nybadad ,men han ær faktiskt vældigt vit hela tiden!!!
Ha en god natt!!!
Kramisar oss 3

Oh så vacker han är,,helt underbar
Kram Tessan