Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 749 ggr
Marita-L
2009-07-04 22:29
0

Dator

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla i sommar värmen!

Det har gått en tid nu sedan jag var ute på datorn.. den kraschade förra torsdagen så det känns som en evighet.. och först var jag desperat..hihi vad skulle jag göra av all tid jag helt plötsligt fick hahaha

Så gissa om jag fått gjort mycket… absolut ingenting hahahaha  

Nu är den fixad äntligen :))  

Här är ett foto på Playboy

Ha en underbar fortsatt trevlig söndag      

Kram Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Tjing-Ling
2009-07-04 22:37
0

Hej Marita. Det är lördag och inte söndag hahahahaha förstår att du blir virrig i denna värmen.

Skönt att datan är fixad igen, det är inte klokt vad beroende man blir av en data.

Vad snygg han är din Playboy, en riktig sötnos.

Kram Ann-Louise

Marita-L
2009-07-04 22:42
0

hahaha ja du ser… värmen tar dö på mig hihihi

Ha en underbart fortsatt Lördag då FlörtCoolhihihi

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

ixidixi
2009-07-04 22:51
0

Skitfiin!

Kram Chatrine

Mirra
2009-07-04 23:05
0

Herregud såååå fin han är MUMS!!!Kyss

Kram Rosie

Cajza
2009-07-05 00:10
0

Hej Marita!

Fy så hemskt att inte ha någon dator, hoppas den håller nu. Vilken snygging han är Playboy. Hur mår hans syskon?

Ha det bra i värmen och fortsatt trevlig helg.

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

four-x
2009-07-05 00:27
0

Visst är det hemskt med en dator som inte fungerar. Man blir helt handlingsförlamad. Som tur är har vi tre Laptops och en fast dator här hemma. Men alla bilder och annat som man har på sin dator saknar man. Jag hade också en crasch men lyckades laga den med en recovery-skiva. Fast jag tappade några dagar eftersom man måste flytta fram datumet. Så nu gör jag en säkerhetskopia varje vecka coh spar alla bilder på samma extrena enhet.. Jag har loosat alla bilder på min gamla dator och vill inte göra om det..

Det är kul att du fick igång din dator så att vi fick se lilla Playboy.. ..helt underbar!!

kram

lillan

www.four-x.com

Annkis54
2009-07-05 02:18
0

du har verkligen varit efterlängtad Marita:)
Playboy…wow..vilken playboy

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Mezzzanina
2009-07-05 03:28
0

Åh vad vacker han är..Och vilken vacker creme färg han har!Tur man inte träffar en sådan liten sötnos i verkligheten för då vill man bara stoppa in honom innanför jackan och ta med honom hem!Ha ha ha!