Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 994 ggr
Bullan
0

NOVA 11 veckor!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Idag har jag fått nya foton på Nova, som jag nu får hämta om endast 1vecka!!!

Ni må tro jag längtar nuTungan uteSkrikandes

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

..

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

..

Bullan
0

..

Bullan
0

.. visst har hon utvecklat sej fint Skrattande

Marita-L
0

Cool Ja ett riktigt litet busfrö..snart Nina står jag där å väntar på planetFlört så skall vi se.. hela Borås hihihihi

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Mirra
0

Underbart Söööt liten Nova Kyss Grattis till denna docka

/ Rosie

Chiarettos
0

Grattis till en vacker katt.

//bodil

IdaJ
0

Jättesöt!! Grattis =)

Marylands
0

Oj ja hon var så sööt Kyssså förstår att du räknar ner nu…..

Hälsningar

Anna

Annkis54
0

ojoj oj
ju fler kort jag såg…ju fler oj oj oj sa jag
vilka markeringar..o vilket silver
o nu kommer ju ögonfärgen oxå
den du Nina….en vecka går fortFlörtCool

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ixidixi
0

Kanon fiin!!!!

Kram Chatrine

Cajza
0

Så söt och charmig hon är och vilken päls och markeringar. Förstår att du längtar efter henne.

Detta blir din längsta vecka. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Bullan
0

Ja Marita, nog borde vi hinna med en del under dagenFlört ska bli så kul att få komma till "storstaan" en sväng!

Tack alla ni andra för era ord om NovaSkrattande

Boromir
0

Förstår att du längtar, hon är bedårande! Grattis! // Malin

englagirl
0

Fantastiskt söt liten Nova!

Förstår att du längtar o väntar!!!!!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

frukove
0

Så underbar tjej!Snacka om tabby tecken!

Förstår att ni längtar hemma hos dej,Nina!

Ha en bra sommar!

Heléne

Twice-As-Nice
0

Underbart silver har hon verkligen!

Förstår att väntan känts lång fram tills nu.

MVH

Kristina

Mayer
0

Så fin tjej Nina!

Kul och se henne till hösten.

MVH Anja

SofiaJ
0

Grattis till en fantastiskt vacker katt Nina, Får man se henne på utställningen i Piteå?

Bullan
0

#19 TackSkrattande

Nä, har inte anmält till Piteå denna gången.

Bullan
0

Ääääääääntligen bär det av, tidigt i morgonbitti far jag till flyget och planet går 06.00!!! Jippi!!!

…jag som dansarFlört

Annika1963
0

Kanon söt tjej med ett underbart rent och fint silver.Fast det har ju Marita på alla sina silver katter.Lycka till med henne.

/Annika

Bullan
0

Jösses vilken låååång och vaaaarm dag det varit!

Sov 3 timmar i natt, och vaknade varje timme av de 3. Klev upp 04:15 och klädde på mej och tog bilen till flyget. Planet gick 06.00, mellanlandning på Arlanda och sedan till Landvetter. Framme 09.05. Sedan buss till Borås, där Marita hämtade upp mej och vi for därifrån hem till henneGlad Väl framme, så får jag se Nova och undrar om det är rätt katt!!! Hon är var ju bättre än på bildernaTungan uteKyssFörvånadSkrattande Och jag lovar att alla syskonen är KANONFINA allihopa och supermysiga kattungar!!! Men det är alla Maritas katterSkrattande

Pga värmen, så satt vi i skuggan hela dagen och pratade katt och flämtade mellan varven då jag var och klämde på alla hennes fina katter.

TACK Marita för en rolig och trevlig dagSkrattande

Nova mår bara toppen efter resan och håller nu på att undersöka sovrummet för fullt Glad Bilresan till Landvetter var det som hon tyckte var värst, men så var det jättevarmt också. Planet från Landvetter gick bra, bara liiiitet orolig en liten stund, sedan lade hon sej och sov. Från Arlanda sov hon hela vägen till Luleå och likaså i bilen från flygplatsen och hem hit till hennes nya hem. Så nu lär hon säkert ha rally i sängen hela natten då hon är utviladTystGlad… men jag lär sova som en stock om ca, 10 minuter, så det är bara hon rejsar på hur mkt hon vill!

Så godnatt på er alla nattugglor!

Annkis54
0

Gott att höra att resan gick bra Nina
jag har ju oxå varit hemma hos Marita o sett hennes outstanding snygga silverkatter….o jättemysiga är de oxå.
O din lilla Nova är bara sååååå söt
en riktig liten stjärna…det är väl det som Nova betyder?..Ny stjärna?
det du…det blir att leva upp till
Stort grattis till denna pärla/stjärna, Nina
Kram/Annki

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bullan
0

Tack Annika och Tack AnnkiSkrattande Jaha. det visste jag inte att det betyder, men hon är ju min nya stjärnaKyss

frukove
0

Är du redan vaken Nina?!

Åhh,vad spännugusti?nde att få hem en ny katt!!!!

Jag önskar dej all lycka och framgång med denna tjej!Hon ser ju ut att vara en otrolig silverbrud!

Hoppas hon anpassar sej i familjen så ses vi väl i augusti?

Hon ska väl ställas i Luleå?Ska nån av pojkarna visas upp?

Ha det så bra i värmen.Nu måste jag ut och jobba i trädgården.Fy tusan vad ogräset växer när det är så varmt!Har jobbat 8 dagar i sträck och inte hunnit njuta av sol och bad i den utsträckning jag önskat!

Heléne

Bullan
0

Hej Helene!

Ja, hon verkar anpassa sej jättebra, hon är en riktigt cool bruttaCool Äter och gossar och busar om vartannat! De stora damerna tycker hon är litet läskig, men de är väldigt nyfikna på henne. Nova tar både "tanterna" och vovven med ro!

Ja, jag har tänkt ställa henne i Luleå i höstSkrattande Än är det tveksamt om grabbarna kommer, beror fortfarande på om de få någon päls så de har nå snygga "kläder" att visa upp sej iFlört Känns inte så kul att visa upp urfällda katterObestämd

Bullan
0

Här får jag en puss av NovaGlad en riktig pussgurka är hon!

fotot taget med webkameran - så kvalla därefter!

frukove
0

Vad mysigt ni har det.Väntar på att du ska fota henne i ateljen och visa oss mer!

Heléne