Båstad??
nån som vet några resultat?
ingen?
Det gick nog så dåligt för alla så ingen vill skriva upp resultaten.
HAHAHAHAHAHAHAHA…………………….
Var ju inte ens där på söndagen.
näääää…det tror jag inte
jag tror att folk inte är hemma eller inne
jag tror att det var en bra utställning
jag pratade med severa/iams…o de hade skänkt YTTERLIGARE
50 förpackningar med everclean..så prisbordet blev ÄNNU BÄTTRE:)
vi får hålla tråden uppe
Tessan måste ju veta en hel del..o även Monica:)

hejsan!
Konstigt att ingen svarat än.. Jag måste säga att jag inte har riktig koll.. BIS på lör blev Bruno (va fasen är han nu för ras, tror han är siames.), han kallas för Bruno o har vunnit massor så ni som är vana utställare har säkert hört talas om honom.
Bästa långhår, lör blev Yatos Syrac.
BIS sön vet jag inte för vi fick åka hem lite tidigare eftersom vi hade 70 mil att köra.
Bästa långhår sön blev en vacker padda som jag inte vet namnet på för vi var på väg hem.
Jag och Tessan är iaf väldigt nöjda efter denna helg, hade det jättetrevligt. Våra missar tog det vi ville att dom skulle ta.
Min lilla kille Junomas Adamo blev DB både lör o sön vilket var väldigt kul eftersom det är min egen uppfödning, min blåsköldpadda Tingeling blev DB lör, och min hane Persian Dream´s Flippy blev DB på sön och gjorde succé när han på scenen nös ner hela Dagny Dickens. Ingen fara sa Dagny och torkade glasögonen.
Stort TACK till Ann-Louise och Jonas för en helt fantastisk lördagskväll, vet inte när jag skrattade så mycket senast. Kan säga att vi skrattade nog hela vägen från Båstad till Gävle på sön em/kväll oxå.
Kram på er i värmen //Monica

Bästa långhår på söndagen blev Leonardos I Am Silver Mozaik svartsköldpaddsmoke-vit ägare Anette Larsson FHK. Bäst in show söndag blev samma som på lördagen Yum-Bo´s Magnificent Muscat, till vardags Bruno, choklad oriental ägare Maria Lööf SNRF.
Ann-Louise
stort grattis Monica o Tessan
o Brunos ägare såklart

#4 Tack ska ni ha också, du och Tessan för trevligt sällskap på lördagkvällen.
Snacka om magkramp efter dom skattattackerna, oj oj oj vad kul vi hade.
Kramar till er båda från mej.
Ann-Louise.
Tack själva för den kvällen…..har nog inte skrattat så mycket själv på länge. hade ont i magen på kvällen……magmusklerna fick jobba och det är ju inte vanligt nu för tiden. HAHAHAHAHAHAHAHAHA