Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 732 ggr
Cajza
2009-07-01 07:29
0

Godmorgon onsdag

Ännu en dag i värmens tecken. Vi ska inte klaga, men fy för att jobba. Våra barn är så…. trötta att de knappast orkar leka och vi personal håller oss i skuggan.

Nätterna är också jobbiga, det knappast att sova. Fy vad jag är gnällig, undrar varför? Skrattande

Ha en bra dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

u-marklund
2009-07-01 09:46
0

Godmorgon,
här i Norr så har vi nu på morgonen lite svalare 23 grader och det är faktiskt jättesvalt.
/Ulla

Eija-69
2009-07-01 10:23
0

Morron!

Här är det skönt ute i skuggan än så länge men solen kikar fram runt skogskanten så varmt lär det bli idag med.

Igår så mulnade det på och åskan dundrade på rejält men tyvärr blev det inget här. Får se om det kan bli någon skur idag.

Man ska väl inte klaga men just detta med att sova på nätterna är svårt, varmt och klibbigt.

Hälsngar från Ljungskile

ophelia
2009-07-01 10:34
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron på erSkrattande

Tvärrt emot många andra så njuter jag i fulla drag av värmen.Den gör sååå gott för min värkande kropp.

Idag blir det långtur i bilen.Vi ska till Emmaboda och se till huset och klippa gräsmattan.Vi ska även ha en valpspekulant framåt kvällen.Så valparna får sig en ordentlig utflykt idag.Men de har varit med och åkt bil förut så det ska väl gå bra.Tack och lov för air condition.

Det går att sova gott även om utrymmet är mindre.

Ha en skön dag i solen eller skuggan vilket ni nu gillar bästSkrattande

//Sylvia

Coolgrim
2009-07-01 20:16
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det inte morgon längre men…

Jag har tillbringat dan i stan (stockholm) där är det hett!

Jag va inne och klippte håret och tänkte jag skulle shoppa lite.

Det blev klippning en iste i Vasaparken lullade runt på indiska, åhlens och några småbutiker. Jag köpte en dagstidning det va det det blev. Gick till bilen och såg att jag ställd den I SOLEN!!  Jag som inte gillar air cond fick sätta på den ändå man kan ju inte andas i en solvarm bil. Nu är jag hemma på landet igen (Åkersberga)

Ha en bra kväll och njut av livetGlad

//Tina