Dilbert i Naturen
Hallå Alla!
Ursäkta min lååånga tystnad. Vi har fått chansen, Daniel alla djuren och jag, att tillbringa en längre tid utanför stan, i min mors hus på en liten ö. Det har varit till och från med internet här ute, men nu har vi fått ordning på allt och jag är vettigt kontaktbar igen - dock finns det mycket annat att göra med vår lediga tid än att vara online, så 100% nåbar är jag inte.
AAAAAAnyway, cyberungarna växer så det knakar. Imorgon blir de 10 veckor - HUR gick det så snabbt? Idag skulle jag vilja dela med mig av Dilbert - vår kossa. Hoppas ni gillar honom i den klippiga och ljungiga västkustnaturen =)
Ljung är HIMLA kul!!! Man liksom försvinner! Vad Matte menar med skit i den nybadade pälsen? Struntar väl JAG i??
Klippor är också JÄTTESPÄNNANDE!
Ibland är det för ljust för att titta mot kameran men jag är söt ändå :)
För att matcha blundbilden: Denna är från 10 dagar sedan och visar bättre än solskenbilderna upp hans ljuvliga ögon.
Ha en hääärlig helg allesammans! Nu är det sillmiddag med snaps - om tid finnes under morgondagen kommer fler bebbebilder =)
Så underbart vacker han är och vad skönt för er två och fyrbenta med naturen direkt på.
Han är jätte söt Emma! Och vad skönt det låter att få åka bort 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tack skall ni ha, Annica och Marita :)
Lillskiten Dilbert är rarast i bunten, han är liksom mjukast till sättet och ser på dig med sina enorma ögon tills hjärtat bara smälter. Upptäckargladast är brorsan Sander och kaxigast syrran Bootie, men någon kommer att bli älskad till döds av Dilbert, det är då ett som är säkert =)
Det är UNDERBART på ön, och vilken SOMMAR att ha tagit långledigt på!
jättefina bilder på Dilbert
gud så skönt att få vara ute på en ö

Låter som ni har haft en toppentid inte avis kan vi ju säga 
Jättesöta bilder på en jättefin Dilbert ser fram emot att se syskonen oxo ;)
Krram till er och Nisse
Anna

#4 Det är helt fantastiskt Annki, vi njuter för fulla drag och är i och badar varje dag. Jag är brun på ett sätt jag inte varit sedan jag var liten - härligt!!
#5 Ni får väl komma och hälsa på då =) Syskonen blev också fotade men det starka solljuset resulterade i att inte en enda bild var med öppna ögon, så jag får försöka igen senare =)
Nisse hälsar att flickvännens fodervärd just ringt och sagt att det verkart som att han skall bli pappa (!!!) *håller tummarna*

Tog bort denna bilden och gjorde nya inlägg istället

Dessutom är det något med Dilbert som tilltalar mig MYCKET som ingen av syskonen har, och lustig nog är det nog just det att han är lite mindre extrem än de. Jag känner mig rätt säker på att han kommer att vinna priset för "sötast i kullen" hela sitt liv - även om jag själv faller mest för de extyrema så gillar jag hans öppna look skarpt!

Hej, han ser så slät och fin ut, ett supersött ansikte.
Gillar skarpt honom:
/Ulla