Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 606 ggr
Dolleminas
2009-06-29 09:59
0

Morgon 29/6

Sitter här och nästan svettas redan…kvava dagar och kvava nätter, ändå får ungarna (både 2- och 4-benta) energi från någonstans… själv har jag inte sovit "på riktigt" sen förra veckan…

Ska försöka ta kort på småtrollen här som blev 7 veckor igår…

Sen blirdet väl lite städning på nåt vis, för kattungarna tycker det är så kul att sprätta ur sanden ur lådan alternativt leka tafatt där…

Eija-69
2009-06-29 11:12
0

Här är en till som tycker det är varmt och klibbigt.

Vaknade redan kl. 7 lika bra och gå upp.

Behöver dammsuga och tvätta golv idag och tänkte göra det snart innan det blir för varmt inne.

Katterna har busat en stund men snart blir det slappar läge där, orkar inte så mycket i värmen de heller.

Bullan
2009-06-29 12:19
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej från RosvikGlad

Idag är det äntligen litet svalare ute med litet fräsha havsvindar *skönt*

Pojken har spelat fotboll hela helgen - Piteå Summergames. Det var lag från 13 nationer och över 600 lag med ca 13.000 spelare där!!! … om jag nu kommer ihåg siffrorna helt rätt. Sedan lägger man till alla medföljande föräldrar till dettaFörvånad Ni må tro det varit smockat i lilla Piteå i helgen!

Och spela där med över 30+ …stackarna kämpade så gott de kundeGladni må tro grabbarna var svettiga!

Här är en bild på min pojke från sista matchen i  söndags. Då var han lagkapten!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Cybercat
2009-06-29 12:43
0

Hallå från Lövön!

Termometern i skuggan visar 31 grader och den i solen klättrar upp mot 45-strecket, så här går jag runt och lallar i bikini och flämtar i kapp med djuren. För ovanlighetens skull så är det ingen vind alls - en sjöbris hade tagits emot med tacksamhet just nu!

Men, jag gnäller inte. En stund i paradiset, är vad det är, se bara…

Utsikten framför huset och genom panoramafönstren:

Sidan/Bakom huset (rosenbusken var fond åt bäbisbilderna):

Själva huset (med 2 tussar framför):

Om vi tror att VI lider i hettan, vad tror ni om dessa?

Annkis54
2009-06-29 13:25
0

vilka helt underbara bilder Emma
här i Trollhättan är det lika hett som hos er andra
blir bassängen idag

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se