Solig morgon 24/6
Blev väckt av 6 busungar som ansåg att 04.30 är en bra start på dan.. Idag blir det väl en allmän vanlig dag med städ och tvätt..
Ikväll spelar dottern borta match i fotboll.
Ha det gott och njuuut av solen!!

Godmorgon,
Sitter här vid datorn och ser ut genom fönstret och solen strålar ute
Det blir man glad över!
Jag är piggare än vad jag har varit på länge och det känns skönt.
2 påsar blod gör susen
. Jag ska nog försöka att gå ut lite i dag. Ska väl passa på då man är sjuksriven och inte ska göra en massa utan bara vila.
Ha en underbar onsdag.
Kram Chatrine

Godmorgon
Sol här men tyvärr så blåser det fast de är ju bra för gräset som ska ensileras idag eller i morgon.
//Sylvia

Godförmiddag från ett soligt Sandviken!
Har en ledig dag som jag ska tillbringa med en massa pappersgöra och bokföringen, så den blir färdig innan revisorn går på semestern.
3 kattungar ska till veterinären på em för besiktning och chippning då dom ska flytta på fredag!
Bada dom små ska jag oxå hinna med och bygga ihop en kattungehage igen till Isas och Droppens bebisar som nu är 4 o 5 veckor. Dom växer så det knakar och alla har börjat att äta köttfärs så dom ser ut därefter

Ha en trevlig dag allesammans!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
God morgon från en underbart solig dag i Viskafors!
Här strålar solen med varma vindar…härligt.. Idag blir det bara lite städ, tvätt å matlagning.. ett besök hos min dotter som sommarjobbar på ett sommar caffé
.. ja sedan är det lugnt..
#0 ser jätte mysigt ut att bli väckt av den högen..
#1 Vila och ta det lugnt.
#3 Visst är det härligt med skitiga ungar hihihihi
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
jag håller på att dööööööööö
SÅÅÅ Varmt…
o så får man inte klaga
basängen får nog sättas upp idag eller imorgon
23 grader i skuggan var det här i Trollhättan vid 12snåret
Jag skulle ha påbörjat min semester idag och såg fram emot det vackra vädret, istället ligger jag nu på sjukhuset och har inte orkat ta mej ut en sväng ens.