Fredag = Skolavslutning:)
Godmorgon på er alla,
Här sitter jag vid datorn helt nyvaken och funderar lite. Tänk i dag så slutar min "lilla" kille sexan
Vart har åren tagit vägen???
Till nästa termin så går mina barn i 9an och i 7an
Vädret i dag ser inte lovande ut
Jag som har tagit ledigt och allt.
Men hoppas det blir finare väder sen till midsommar
Längtar redan dit, efter den helgen hoppas jag att kunna visa kort på mina 5 paddor som går här hemma
Det är såå kul med alla dessa tjejer.
Ha en underbar fredag.
Kram Chatrine

God morgon från ett gråmulet Sandviken!
Regnet hänger i luften och det känns inge roligt.
Jag ska snart iväg för att ta en kille till körprov här på morgonen sen bär det av till stadsparken för att fira en av mina kompisars son som tar studenten idag.
Håller med dig Chatrine…..Åren går så fort, minns det som igår då Sofie fick Daniel och nu tar han studenten!!!!

Jag har ett lite pressat schema som vanligt, direkt efter middagen hos studentfamiljen så måste jag skynda hem för det kommer en familj från Gagnef och en familj från Gävle som ska hämta sina pälsklingar.
Idag flyttar Splisch-Splasch och Happy Moment till sina nya hem!
Hoppas ni alla får en underbar dag och att vädret håller sig som nu i alla fall, dvs UTAN regn!!!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#1, visst är det en konstig känsla då barnen blir så stora, min yngsta gick ur 1:an på gymnasiet i år, konstigt att ungarna är mellan 17-27 då jag själv bara är 30 
#2, önskar katterna lycka till i sina nya hem, tän vad efterlängtade de är.
Jag är nu på Landvetter tillsammans med yngsta dottern då vi ska flyga till Stockholm för lite shopping idag och hoppas innerligt att det är bättre väder där. Gör ju inget om man kan gå ute och strosa med och inte behöva hålla sej inne i köpcentren, här räckte det att gå från parkeringen in i avgångshallen för att bli rejält blöt.
Hur är det, nån som ska på utställning i helgen? Lycka till isåfall, själv ska jag jobba.
Halloj i gråvädret!
Här har vi nyss kommit hem från avslutningarna i kyrkan… var på språng redan vid 6-tiden med at packa iin saker i husvagnen som maken drar upp till stan (Ö-vik) sen tar jag barnen och möter upp honom där innan det bär till Umeå i helgen på utställning (om nu någon skulle missat det) ska nu försöka ta några dagsfärska bilder på bebbarna för annonsering (får se hur jag lyckas…)
Ha en trevlig helg alla!!
Hej från regniga Viskafors!
Nu är man hem kommen från min ena dotters skolavslutning.. Hon gick nu ut 9.an..stora tjejen
jag känner mig som en gammal tant hihihi
Nu efter sommaren så börjar hon stylistlinjen..oj oj så kan hon komma å styla mamma här..hihih
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA…………………Gammal tant…………….Inte då…..Marita……