Gäster i trädgården!
Igårkväll tog jag med mej kameran ut på gården… och då kom kotten fram
Men han såg ut att ha varit i någon strid, för han hade blod på taggarna… men tack vare dem, så verkar han ha klarat sej riktigt fint
Inte katter…. men kan vara kul att se endå
Förstora gärna upp bilden, så så ser man alla detaljer bättre!

OJOJOJOJ!
Vilka UNDERBARA foton som hör sommaren till!
Igelkottar är det nuförtiden så ont om. När jag var liten såg man dem i olika storlekar när man bodde på landet…..
Kram
Lisa
S*Amors Troll
Underbara foton Nina !!! Man blir riktigt glad när man ser dessa fina foton av sommaren.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Vilka härliga foton! Jag älskar kottar fast på första bilden ser han/hon nästan lite farlig ut 
/Lotta

#0 Näst katter är det här det mest underbara djur som finns, vi har också igelkottar, närmare bestämt 5 stycken som dagligen kräver sin måltid.
Jag tror inte din igelkotte varit i slagsmål, jag tror att någon har märkt den med rödfärg, det är väldigt vanligt att folk gör så.
MVH Elis

Tack för era kommentarer om fotona
#6 Varför märker man dem? för att märka "sin" kotte eller?
Vi har flera kottar runt ikring där jag bor
en har ett bo under våran altan och den andra under våran lada… i allafall så går de in och ut dära.
Vi har även en älgko som knatar runt i byn till och från… men henne har jag inte lyckats fånga på foto ännu… men någon gång kanske
Renar har vi också till och från… till och med björn… men de hoppas jag slippa träffa på i byn… eller i skogen för den delen.