Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 470 ggr
[Guardians]
0

Örebro utställningstime igen

Så var man då i Örebro för att invänta helgens utställning, jag och katterna har installerat oss på Scandic, katterna springer runt och kollar varje utrymme, även Samuel för en gångs skull, han brukar ju ofta vara orolig vid nytt men nu har han blivit stora karln och verkar bli mer och mer van vid utställningslivet, Penny har aldrig reagerat på något alls med rädsla och inte nu heller, vilket psyke den katten har, underbart.

Själv är jag genomförkyld, ont i halsen, lättare feber och huvudvärk, hoppas det är lite bättre imorgon.

Ska nu kamma igenom katterna en gång till och sen slöa framför TV:n och datorn med en  grekisk sallad som tilltugg.

Vilka härifrån kommer imorgon, med katt eller som besökare tro?

Balasores
0

Lycka till alla som ska ställa i Örebro i helgen !!!

// Christina

englagirl
0

Lycka till alla som ställer och krya på dig Annica, hoppas du mår bättre imorgon!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

frukove
0

Krya på dej Annica!

Det är med ett stort leende på läpparna jag läser om tuffa Penny!Vilken härlig tjej!Lycka till med dina katter nu imorgon och att du kan sova så att du är pigg imorgon!

Du vet att jag gillar rapporter och jag drömmer ju om att få ett samtal där du berättar att Penny blivit BIS igen!Men jag är ju så stolt över henne ändå,hoppas min nästa dröm också går i uppfyllelse-att få träffa er på SW!

Lycka till alla som ska på NERK.Jag har ju fler bekanta som ska dit.Och lycka till ni som ska på SUK.Jag har kanske ännu fler bekanta som ska dit.

Nästa helg blir det BJK för mej och Olle och Svea.Oj vad jag längtar efter att träffa alla norrlänningar igen!

Nu ska jag gå och sova-jobbade 6.30-18.00 idag och nu har jag snart städat hela huset.

Ha en bra nationaldag allihopa nu!

Jag håller tummarna för er!

Heléne

[Guardians]
0

Tack alla, hoppas verkligen man mår bättre imorgon men är glad att jag "bara" ska ställa ut och inte gå assistent iallafall.

Ska vaccinera även Penny för rabies så att man kan välja mer än Norge för att jaga utländska cert i, jag har ju lättare att åka till Danmark egentligen.Synd bara att det tar sån tid att få det klart med rabiesvaccineringen.