Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 756 ggr
Dolleminas
2009-06-05 10:23
0

Äntligen Fredag!!

Det blev mycket resande igår… först sjukg. sen hänvisad till doktorn för axeln (misstanke om axel ur led…) därefter upp till akuten med remiss om samma tanke, därefter skickad hit och dit på sjukhuset för att i slutändan få diagnos "kraftig inflammation i axelleden" (vilket jag misstänkte från början….Tyst)

Hur som haver så blir det en lugnare dag med lite pyssel, imorgon drar åtminstonne jag och dottern till Sundsvall på utställningen för att  kika, och surra lite med bekantingar…. Dock utan misseRynkar på näsan  Och på söndag får jag et trevligt besök av en trevlig tjej och hennes "date"…GladGlad

Ha en bra fredag allihop!!!

englagirl
2009-06-05 11:54
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0 Hoppas din axel snart blir återställt, det är ett himla handikapp då man har värk.

Hoppas att utställningen med massor av katter att titta på kan få dig att må bättre.

Lycka till alla ni som ställer i helgen.

Här hemma är det full fart på alla amåttingar och det är så kul att följa utvecklingen på dom. Jag har tagit ledigt 10 dagar nu så jag får vara hemma med dom och bara gosa och pyssla om dom.

Några av dom flyttar nästa vecka så jag vill ta vara på den sista tiden innan dom flyttar.

Jag får besök på em av en av familjerna som vill se sitt lilla troll en gång till, så det blir en trevlig eftermiddag med lite kaffe och nåt gott till.

Sen ska jag väl passa på att bada några stycken och ta lite nya bilder till hemsidan.

En av mina bästa vänner med familj, Susanne Wallinder kommer och hjälper mig att fota på söndag, det blir lättare så :-)

Nu ska jag inte uppehålla er längre, vill bara avsluta med att visa en liten svartsilvertigre hona som föddes förra tisdagen.

Det är en av Droppens bebisar, hon har en bruntabby hane oxå som är skitsnygg!!! bild på honom kommer väl snart :-)

Ha en underbar dag trots blåst och kyla!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

ophelia
2009-06-05 11:58
0

Godmorgon från OnslundaSkrattande

Molnigt,svalt och blåsigt.D.v.s. som vanligt här bara regnet som saknas.

#0  Ibland undrar man ju vad de sysslar med när man kommer till läkare.Hoppas du kryar på dig snart.Hade något liknande för några år sedan men fick en cortison spruta för värken var värkligen jobbig.Det hjälpte.

Idag så blir det lite handla och liiiite städning .Vi ska sätta på fölsingen grimma det borde gjorts för länge sedan men den vi hade var för stor.Nu har vi fått tag på en mini grimma.

Annars så får det väl bli en lugn fredag .

Hoppas ni alla får en trevlig fredag och lycka till ni som ska ställa ut på olika håll i vårt avlånga landSkrattande

Hittade en liten fredags fräckis som jag inte kunde låta bli att lägga inSkäms

En kille uppsöker doktorn för att hans snopp har blivit så gul. Läkaren undersöker honom, men kan inte ställa någon diagnos. Han skickar därför hem honom med en burk tabletter och ber honom återkomma om det inte blir bättre. Efter några veckor kommer killen tillbaka, nu med en ännu gulare snopp. Läkaren frågar:
- Vad arbetar ni med?
- Jag är arbetslös.
- Men vad gör ni då hela dagarna?
- Jag äter ostbågar och tittar på porrfilm.

ixidixi
2009-06-05 13:08
0

Godförmidda från ett blåsigt L-A.
Sitter här på jobbet och det är lugna gatanFörvånad Alla är väl på studenten i dag. CoolMen det är skönt att hänga här vid datorn oxå.
#1 En kanon fin liten tjej du visar upp.
Ser verkligen fram emot bilder på alla dina små efter helgen, då du har fått hjälp att fota de små.
Sen kommer du väl hem till mej och fotar lite???Flört Väntar med spänning!
Ser fram emot kvällen då jag är hembjuden till min nya granne!!Glad

Ha en underbar helg

Kram Chatrine

englagirl
2009-06-05 14:14
0

#3 klart jag kommer

Skrattande

Helen och jag har väntat länge nu på inbjudan!

Flört

Och självklart tar jag kameran med, även om du själv är en hejare på att fota dina!

Kram!

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

ixidixi
2009-06-05 16:29
0

#4 Inbjudan????? Ni är välkomna när ni villTungan ute Här behövs inga inbjudningar för att hälsa på heller!Kyss

Kram Chatrine

Annkis54
2009-06-05 17:54
0

liten sötnos du visar Lena..som vanligt hehe
#2..Jag äter ostbågar och tittar på porrfilm.

HAHAHHA

Här i Trollhättan är det tråkigt väder.
Ska ner till Lena, Betty Backs, o lukta på lite ungar ikväll.
Kan det bli nån god fika tro??????????

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

englagirl
2009-06-05 19:58
0

Foten i munnen

Se upp i LA, Here we come!!!!!

#6 Tack Annki, du är la för go!!!!

//Lena

www.categoris.se