Godmorgon Torsdag!
Hej på er,
Vart tog sommaren vägen?????
Först är det en sån intensiv värme…sen håller man på att frysa häcken av sej??
Ja se vädret.
Snart är veckan över i morgon är det min favorit dag!
Helgen som kommer blir att fira min son som blir tonåring.
Tänk va tiden går.
Hemma här så ska jag ta mej i kragen och fota lite bebisar som jag har.
Men vart tar tiden vägen?
En liten bild har jag hunnit ta i allfall av min senaste kull innan mitt sommarlov.
En liten Exotic kille (tror jag)
Hoppas att ni får en fin dag 
Kram från ett soligt och blåsigt L-A
Chatrine

Godmorgon från ett blåsigt Örebro också.
Jag ska snart gå hem från jobbet och ta mig en välbehövlig tupplur. Det har varit en jobbig natt och det känns i kroppen.
Vilken vacker kille du visar oss Chatrine, men det har du alltid, alltså jag menar vackra katter och kattungar.
Jaha, din son blir tonåring, ja det var några år sedan mina barn var i den åldern, det far fort förbi. Vi ska få vårt första barnbarn i år och det ser vi verkligen fram emot. Alla som redan är där säjer att det är något speciellt, så vi väntar med spänning
Jag önskar er alla här på pif en trevlig torsdag
MVH Elis

Godmorgon från "södern"
Ja, vart tog värmen vägen??? Varför ska vi alltid få så varmt att vi nästan inte orkar göra något och sedan slår det bara om till denna kylan? En fråga jag ställer nästan varje år.
Vid 23.30-tiden trodde vi inte våra ögon, det stormade, regnade och kom stora hagelkulor, så vi hade vitt på gatan. Vi har soligt och ganska blåsigt nu på morgonen.
#0 En sådan söt bruntabby EXO kille du visar oss. Hur många har du i kullen? Jag är så nyfiken 
Ha en trevlig dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Här blåser det friskt och det är "bara" 7 grader ute… brr rena höstdagen, varit och skjutsat gubben min till E4:an där han blev upplockad av ett gäng, de ska neråt Sundsvall på kurs hela dan…
Annars är det mest sjukgymnasten som jag ska till idag på dagsschemat, ja förutom det vamliga med baran då givetvis…
Ha en bra dag!!!!
God morgon !
Ja här har vi storm käns det som. Krukorna med mina blommor ligger på vägen
så där försvan den sommar blomman…
Det är jätte kallt ute å jag som vill grilla… hahaha får nog kolla om jag får ner grillen i trädet först hihihi
Idag skall jag bada lite sedan ta det lugnt ..bada några små ..njuta lite.
# 0 wow vilken söting…du fick väl ingen svartsköldpaddstabby i den kullen
åhh vad jag vill ha mig en någon gång
Grattis till din sons födelsedag.
Jag har också tre..fast tjejer… 17, 16 och 12 hihihi
Ha en bra dag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#1 Tack för dina rara ord om mina kattungar Elis
Ja jag har oxå hört att detta med barnbarn ska vara nåt speciellt
Du får berätta sen!
#2 Han är en spott /tigre kille. Han har 2 syskon.
Vi hade oxå hagel igår
#4 Hihihi ja du får lov att hålla hårt i grillen
Nej det är ingen f22 i kullen. Jag har bara paddor
och även nån till salu…….
OOO vilka åldrar på dina tjejer , jag kan anta att det är full rulle med alla tonårsbrudar i din familj! Jag har "bara" en 15 åring och det räcker för det är fullt styr att hålla ordning på den primadonnan
Kram Chatrine
#5 ja ibland är dom som små änglar å man önkas man hade fler.. sååå hjälp samma…
sedan vänder dom å dom tål inte varandra.. speciellt det där med vem har tagit mina jeans utan att fråga.. eller vem…f..n har snott mitt smink.. oj oj då får man försöka styra upp det hela å vara tyst
å hoppas att dom går till skolan snart hihihi
Oj ..paddor dom såååå snygga men jag drömmer om en med mönster…oj oj oj..den dagen får jag nog slå på stort
Längtar tills du visar resten av hela gänget
Kram
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Chatrin, ytterligare en snygging från dig! Tar det aldrig slut? När ska någon annan få chans att komma någon vart på utställningarna ? (skämt) Jag kommer nog aldrig till panel med någon av mina känns det som. Viktigast är ju certen i alla fall…..
Här i Svanå är det ganska blåsigt idag men solen kikar faktiskt igenom i mellanåt. Ska försöka få ner lite plantor i rabatterna idag, jag har ju några stycken på gång…… Det är bara en fördel om det inte är gassande solsken då småplanten ska ut och härdas.
Jag tror att jag har varit lite föööör aktiv här hemma för magen (operationsställena) gör ganska ont och så känns det som jag börjar få lite feber. Jag kanske svalnar lite i blåsten :-)
Ha en skön dag och håll i hatten allesammans :-)

Åhh vilken söötnos du visar oss Chatrine 
Gratta Felix på lördag från oss
Kramar
Anna

#7 Tusen tack för dina ord!
Jag förstår verkligen din känsla! Jag har oxå varit där du är i dag och tro mej jag har jobbat i många år för att komma dit jag är i dag. Många glada skratt och tårar har det varit på vägen!
Men är man omgiven av FANTASTISKA vänner så kan man nå hur låååååång som helst!
Så ge inte upp! Din dag kommer oxå! Lycka till!
#8 Tack tack
Synd att ni ej kan komma och äta tårta på lörda!Men ni kommer väl snart??
Lycka till i helgen.
Kram Chatrine

Jaaa fast det vete sjutton tårta eller show
jaa jag vet ju vad thereses val hade blivit ;) Men vi kommer att titta förbi snaaart det är en sak som är klart Tack för lycka till önskningarna ii helgen
Kraamar
Anna
Här i Linköping skulle det var skitväder idag men solen lyser så fint.
Ikväll ska jag på vårfest på min yngsta dotters skola. Hon och två kompisar vann talangjakten de haft tidigare så de ska visa upp sitt nummer för alla föräldrar o anhöriga ikväll. Gissa om hon är nervös. *ler* Men det går nog toppenbra!
Själv går jag här hemma o väntar o väntar på att den lilla bebisen i magen ska komma ut nån gång. Är i vecka 40 nu, BF på söndag, och det är så lång tråååkigt.. Man kan ju lixom inte ta sig för nåt direkt , får jag inte heller föresten för mitt blodtryck är alldeles för högt. Inte gjort annat än vilat i flera veckor nu känns det som. 
#0 Söt liten kattunge du har där Chatrine!!
Ha en fin eftermiddag o kväll allihopa!!
/Pethra