En lite större BROWN SUGAR...!!
Det var ett tag sedan jag visade foton på mina två perser killar….
Puttade upp tråden på dem så ni kan se skillnaden på dem…
Idag var det verkligen varmt i solen så jag tog ut mina trollungar på terassen för första gången och de tyckte det var jätteroligt att leka och springa runt…. Tyvärr är de inte badade….men de får duga ändå…
Först ut är S*Amors Troll Brown Sugar
Han tyckte det var jätteroligt att smyga på en humla som surrade runt………

Några till foton på honom….
Båda säljs till avel och utställning om man så vill…. Har en del förfrågningar, men då enbart som sällskap….men jag har ändrat mig lite i denna fråga eftersom jag tidigare knappt sålt till avel och utställning kanske det är dax innan jag försvinner från detta med kattuppfödning kanske jag skall ge vidare lite av mina linjer….??
Kram
Lisa
S*Amors Troll

Här kommer några foton på kullbrodern S*Amors Troll Red Hot Chillipeppar…..
Han var lite trött efter all lek och ville bara vila när det var dax att fota honom….
Grannpojken har fått "ärva" sin morfars 50-talsmoppe och naturligtvis hann han krypa iväg under den och fick svart olja i pälsen…… så det blev inte så många foton på den lilla busen……
Ser fram emot att lära mig den nya kameran i helgen… Får återkomma med förhoppningsvis bättre foton då!
LYCKA TILL ni som skall ställa i helgen!
önskar
Lisa
S*Amors Troll

// Mia

Tusen Tack Mia!
Lilla nattugglan! Du är alltid så snäll! Jag älskar dina underbara "hjärtan" och andra små figurer!
Ja, Brown Sugar är faktiskt mycket sötare i verkligheten. Han är tyvärr inte så "photogenisk"(?).
Hans svans är kort, benen är också korta och stabbiga, fyrkantig i kroppen och med en rund fint välvd panna och helt runda ögon. För att vara perfekt skulle jag nog vilja ha en lite kortare näsrygg, men han kommer nog att dra upp den med tiden. Det har ju hänt förut….
Han är ju halvbror med Opium (se nedan!) som också har en fantastisk panna
Dethär fotot på Opium är taget av Helena, ChakMools katteri.
Kram
Lisa
nattugglan

Tack Lisa för fotona på underbar killar!De är så söta!
Det spelar ingen roll att de inte badat!
De är bara fantastiska!
Hoppas du också har varmt i helgen så vi får se mer härliga kort från dej!Dina katter verkar ju trivas så bra ute!
Heléne
åh så söta
badade eller inte
det är så kul när man kan se gamla trådar..(som den när de var små) där man inte vet vad det är för hårlag
så ser man denna…2 perser:)

Nog är båda pojkarna sockersöta
alltid.

Jätte fina Lisa. Men jag vill se bilder på bruntabby tjejen jag =)
*kramar* från oss
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

// Mia

Ohh så underbart vacker.
//Tessan

Jag träffade dessa två killar förra helgen-helt otroligt söta!Ännu sötare i verkligheten må jag säga!
Brown Sugar var på sin 1:a utställning men man kunde tro han aldrig gjort annat i sitt liv!
Charmiga,busiga och orädda kurrmaskiner!De saknar nog varann!
Red Hot Chili åkte flyg med mej till Norrland för vidare transport till Ulla i Umeå.
Vad gjorde han när vi landade(han fick åka i lastutrymmet-planet var fullt i kabin) joo han kurrade och kurrade!
Så otroligt tuff och trygg kille som sen låg i buren och kurrade när vi åkte mellan Luleå -Skellefteå!
Tack för förra helgen Lisa!
Ses snart igen!
Heléne
Jättefina bebisar med härliga ögon och uttryck, som vanlig från dig Lisa
!
MVH
Kristina
Dom är bara så underbara båda din killar 
// Rosie

Skitsöta båda
….
Kram, Lena

// Mia

Kul att du börjat använda kameran!Du kan ju det där med att fota!Vad söt den bruna sockerbiten är!
Vad är det gula för buskar?Såna skulle jag vilja ha också!
Har du använt en korg att fota i?Smart då har man ju lite kontroll!
Ytterligare en nattuggla!(Har varit och hämtat sonen på krogen)
Heléne
Ps.Janne ska försöka sända bilderna som jag lovat dej.Få se om han lyckas.Det gör INTE jag.
Gonatt!

Hej igen!
Så mycket kontroll hade jag nog inte när han var i "korgsoffan". Det var inte så många sekunder han var kvar i den…… Tyvärr har tyget krympt när jag tvättat det så den täcker inte hela längre. Soffan är nämligen populär att sova i.
Visst är det skönt att sommaren kommer med stormsteg!? Här har det blivit grönt explosionsartat och visst är det underbart vackert när det knoppas!?
Kram
Lisa
S*Amors Troll

Glömde tala om att buskarna är troligtvis "Ginseng"(?). Rätta mig ni som vet!….
Hela området där jag bor är annars fullt med syrenbuskar i många olika färger, så underbart vackert när de blommar. Den tiden närmar sig med stormsteg….
Här kommer ett till foto på korgsoffan och ginseng….
Tusen Tack Heléne, jag fick mobilfotona från din man!
Kram
Lisa
S*Amors Troll

Vad läcker han är och vilka fina bilder du får med nya kameran
Kram NETTAN

#24 Lisa!Buskarna är inte ginseng utan Ginst sa en kompis till mej.De klarar växtzon 6-7 som jag bor i.Vore kul att ha nånsån buske innan den Norska brudspirean börjar blomma…Vi får väl se om det blir så.Vet inte hur den ser ut efter blommandet eller hur länge den blommar.
Har rensat ogräs "typ "hela helgen.Så det blir kanske bara gräsmatta istället.Ogräset trivs så väldigt bra här.
Heléne

NU HAR HAN FLYTTAT !!

Saknar min lilla trollunge, han var så busig och livade upp alla andra här hemma. MEN jag vet att han får ett underbart hem hos en tjej som hade två vitfläckssyskon 16 år gamla, där den ena nyligen gick bort och den som blev kvar verkligen sörjde sin syster.
Nu har hon istället fått en liten vilde som till att börja med var ruskigt otäck och gjorde intrång på hennes revir, men såsmåningom blev hon intresserad och tycker numera att han är riktigt spännande med sina vilda upptåg och följer nyfiket med dock på lite avstånd.
Nu finns det inga kattungar här hos mig och inga på gång heller…… känns riktigt tomt…. MEN jag har ju tänkt trappa ner och någon gång skall man väl börja……..
Kram
Lisa
S*Amors Troll