OT Nyopererad
Idag har jag varit in till lasarettet och tagit bort gallan. Den var fylld med 17 stycken centimeterstora stenar och var inflammerad, inte konstigt att det har gjort ont! Operationen tog 3 timmar istället för 1….. På uppvaket så kände jag mig förvånandsvärt pigg, bara jag hade vaknat till ordentlig. Nästan all "syrror" som passerade tyckte jag såg oförskämt pigg ut *asg* Inte så konstigt egentligen; Jag har fått sova gott i flera timmar utan värk ! det tror jag kan pigga upp vem som helst!
Vid 5-tiden fick jag äntligen åka hem, Anders hämtade mig. Middagen fick bli pizza och en kall öl :-) inte för jag vet om det är så lämpligt men gott var det :-))) Får jag ont så har jag ju morfintabletter……. Nu återsatår bara att se hur jag känner mig i natt och i morgon, jag tror inte att det ska vara några problem.
Det var min dag.
/Sussi
Oj… det var hemskt ju 17 stycken..fy bubblan.. nu får du krya på dig och pizzan var du väl värd
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Oj oj så hemskt, vilken hög med stenar !!!
Du kanske kan mura upp grunden till hundgården med dom 
Jag hoppas iallafall att du kryar på dig snabbt så du kan ta hand om alla dina blomster, djur och "odjur" *LOL*
MVH Elis
Krya på dig!
Tack Marita, Elis & Ida :-)
Pizzan var mumsig och jag har fortfarande inte ont

Krya på dej.
Kram Chatrine
tack Chatrine

Det var inte dåligt, 17 stenar. Var det en s.k. titthålsoperation?
Hoppas du fortfarande känner dig bra och att du kan sova inatt och vila upp dig.
Krya på dig // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Ja, det var titthål.
Det hoppas jag med
herregud vad du har gått igenom Sussi
hoppas nu att du inte får "betala" för pizzan
Krya på dig
Jag mår fortfarande bra :-)
Tänker för säkerhets skull ta en 1 grams Alvedon innan jag lägger mig så jag slipper vakna av smärtor…. om det blir några

// Mia
Jo tack, det har jag. I alla fall inte sämre än vanligt. Saga slog armen om min hals då jag gick och la' mig, hon var väl lite extra mammasjuk….

Krya på dig!
Kram
/Ulla

Krya på dig!
//Sylvia
Tack Ulla och Sylvia
Oj så många
! Nu får du krya på dig och vila upp dig ordentligt
! //Eva

Krya på dej. Det var mycket stenar, du måste haft fruktansvärt ont.
Ann-Louise.
Jaa, nog har det gjort ont allt! Nu mår jag faktiskt inte sådär superduper bra längre…… Det har börjat gör ont. Jag får nog skylla mig själv lite för jag torkade golven och gjorde sockerkakor tidigare idag….. Som tur var så kom Lotta P och hälsade på, hon hjälpte mig med kisslådorna annars hade det nog inte blivit gjort idag.
Jag gör så gott jag kan för att krya på mig.
Men Sussi….sånt får du väl helt avstå från nu.
Marktjänst menar jag
Man är inte så stark som man tror när man är så nyopererad
Bra att Lotta hjälpte dig,
Ja, Lotta är en klippa!
Jag har ju ingen som hjälper mig här hemma, så då måste man ju försöka för jag vill inte att det ska se ut som en svinstia…..
ibland måste man låta det se ut som "en svinstia"
för att kunna hinna läka sig själv
ingen gör sig själv en tjänst om man tar ut sig o det blir "återfall"
hoppas att du blir bättre för varje dag:)

Krya på dig!
Och fy vad många stenar du hade!!!!!!!!!!!
Tur du har Lotta som kan hjälpa dig!!!!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Tack Lena.
Ja, det är tur att Lotta finns i närheten.

Hur står det till, känner du dig bättre idag?
Krya på dig!
// Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Det är en väldig skillnad mot före operation, nu har jag nästan inte alls ont i magen längre! Tänk om det gick att göra någonting liknande med resten av kroppen :-) (mycket vill ha meeeeeerrr!!)

Krya på dej