Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 680 ggr
englagirl
0

Godmorgon tisdag 2/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans!

Idag regnar det här i Sandviken. Det kanske var så att sommaren bara var på snabbvisit?????

Skrikandes

Man blir ju lite bortskämd då man har  temperaturer på uppemot ca 25 grader och sen helt plötsligt 8-9 grader!!!!

Jaja, taket på bilen är i alla fall uppfällt och jag får plocka fram mitt paraply, värre än så är det inte.

Är på väg till jobbet fast jag allra helst hade velat stanna hemma och kanske i sängen, men plikten kallar.

Sen blir det till att stoppa huvudet i bolådan igen för jag har några fler paddor som bara är för söt, ja pojkar oxå för den delen.

Flört

Bilder kommer kanske till helgen på dom alla 5.

Ha en underbar tisdag!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

u-marklund
0

Hej, här i Blåsmark (Piteå) så skiner solen, så där varmt är det inte, man behöver nog byxor på sig.

Vilken sötis, hur kan du få så många kattungar, jag blir verkligen avundsjuk, jag får inte mina att löpa, slutade med piller tidigt i våras, men nej inga löper.

Vi har väl för ljust nu, ljust dygnet runt, så jag för väl tya mig som Karl-Axel sa.

Alla dina ungar är skitfina, verkligen grattis till dig som uppfödare.

/Ulla

yadhayezibas
0

Här i Linköping har de lovat regn idag men ännu inget. Skönt!

Här har honorna löpt som tokar så jag har 2 stycken spännande kullar på g.

Jag gör inte allt för mkt här hemma idag annars. Ordinerad vila… vila… vila… så jag ska väl vila lite.Glad Skulle behöva bada katter men det går inte med mina onda bortdomnade händer så det får vara ett par veckor till.

#0 himla söt liten sötis du visar där. Ser fram emot fler bilder framöver.

Ha en fin dag allihopa!!

/Pethra

Marylands
0

Här ösreganar det och jag som hoppats på balkongväder :)

Urfin är hon din lilla svart padda Lena och jag kan lova att det finns flera lika fina i kullen Kyss ser fram emot öppnat ögopnen bilder snart ;)

Kram

Anna

Chakmools
0

Här i Skåne har vi strålande sol. Idag har jag njutit av en ledig dag och jag har gjutit rabarberblad för första gången. Vi får väl se hur de kommer till att bli.

Jag avundas dig Lena som får sticka huvudet i den lådan :-)) Jag vill ha lika gosiga småttingar. Ser fram emot fler bilder

Hälsar Helena