Spikmatta shakti
Har ni köpt den nya "innegrejen" spikmattan shakti?
Här uppe köper alla den och min dotter fick en på morsdag och visade den när hon kom förbi.
Det blev en succé men av det oväntade slaget!
LillOlle gick och ställdes sej på den och sen la han sej ned.Och där låg han och kisade med ögonen och njöt!Vi var tvungen att ta bort han för han flyttade inte på sej!
Jag trodde väl aldrig att katten skulle älska akupunktur.
Heléne Fahlgren
Ps:bilden är ganska suddig men det var ögonblicket av njutning jag ville visa er!Ds
Hej! har hört talas om den, skulle vara intressant att höra
hur ni upplever den och vad den är bra för. 
Var kan man beställa den och hur mkt kostar den.
// Rosie

Här kommer fotot på "Lill-Olle",
Lite suddigt, men…..
Kram Lisa
S*Amors Troll
Vilken häftig och klok katt!
Jag har provat syrrans spikmatta på min onda fot och det hjälpte faktiskt! Hon köpte sin av sin sjukgymnast, så den blev inte så dyr.
Jag har upptäckt att ju äldre man blir, desto fler "må-bra-grejor" köper man, för att inte tala om alla underpiller!
Jag har kört ett preparat mot fibromyalgi sedan ett par månader, som faktiskt funkar. Det heter Genacol www.collagen.se
och innehåller collagen som tydligen fattas i kroppen hos fibropatienter. Jag är inte helt fri från värk, men det är stor skillnad.
MVH Erna
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
häftiga LillOlle:)

#1 Hanna köpte den på Sense på Coop-kostade kring 600 tror jag .
Verkar vara bra mot det mesta-tom viktminskning?!
Följ länken nedan och läs!
Min sambo har en Shakti matta. Funkar hur bra som helst. Jag sköter om en hemsida åt en Yoga (med mera) instruktör som säljer mattan. www.casseliyoga.se Mattan finns i två olika utföranden. Surfa gärna in och kika på hennes sida och på alla hennes produkter.

Jag har flera sk värksjukdomar; Whiplashskada efter bilolycka, Fibromyalgi och Primär Sjögrens = reumatisk sjukdom.
Köpte Shakti spikmattan för ett par veckor sedan. Har sedan dess använt mattan varje kväll i en halvtimme.
Tyvärr har jag inte känt någon smärtlindrande effekt - det kanske kommer
- men blodcirkulationen får en skjuts, och jag blir mycket varmare i kroppen.
Jag gillar också den avkopplande känslan medan jag ligger på mattan.

PS.
En av mina katter tycker också om att ligga på spikmattan!

Jag tycker att det mest ser ut att göra ont hihi. Har känt på dem o ja..vågar inte =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Spikmattan - i hastigheten läste jag spökmatta! Hihi
Tänk om man kunde lägga ut en spökmatta och säga till alla spöken i huset att ställa sig på den och flyga iväg, så att det blev lugnt ett tag.
Faktiskt så har det ändå lugnat ner sig lite. Jag sa till spökena på skarpen att inte besvära mig i sovrummet och badrummet och det har blivit mycket lugnare. Annars struntar jag i dem, så länge de inte skadar någon.
Någon, kanske en av mina skyddsänglar, har faktiskt flera gånger hjälpt till med katterna. Jag vaknade en gång av att någon väste mitt namn i örat flera gånger, så jag gick upp och gick runt och kollade katterna. Och se där, en hona hade fött en unge på golvet, som behövde omedelbar hjälp. Jag visste inte ens att hon var dräktig.
Nu slirade jag iväg från ämnet igen!
MVH Erna
Erna Dahlhjelm
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
Glömde att tillägga att hanen Honeyman kommer att exporteras om kulorna kommer normalt. Han är bara 2 veckor än.
Hans kullsyster Yamacatos Hotkit Honey är shaded golden Exotic.
Fast den mest typade i kullen, är deras shaded silver perser bror
Yamacatos Hero High
MVH Erna
Erna Dahlhjelm
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se