Lördag i värmen
Sitter här på Mallorca efter en mycket varm dag, 29 grader i skuggan. Underbart att värmen med verkar ha kommit hemma, barnen som är kvar hemma har rapporterat :-) Imorgon ska vi på marknad och se om man kan handla lite mer goa solvarma jordgubbar.
Hemma pågår parning för fullt så förhoppningsvis kan vi se fram emot bebisar om drygt två månader, äntligen får man hoppas på.
Komer hem på tisdag kväll igen.

Vad härligt att vara på semester. Ja vi har toppen väder här hemma också. Vi har ju nästan lika varmt som du.
Vad kul, hoppas att det tar sig så du får smått i huset. Vad sugen jag blev på jordgubbar när du skriver det.
Välkommen hem på tisdag.
Ann-Louise.

Åhhhh….låter helt underbart med den tropiska värme som är där!
Men vi ska nog inte klaga vi har ju kanonväder här nu!
Vad jag blir avis på är ju alla frukter som de har där du är!
Välkommen hem på Tisdag hoppas vi har fortsatt fint väder då!
//Kram Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Vad det låter mysigt att vara på Mallorca. Hoppas ni får en fortsatt trevlig semester och en bra hemresa.
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Hoppas du har det underbart o mysigt Annica
vi har lika varmt här men du har ju liiiie annat där som inte vi har:)
kul med smått:):)

Vad kul med en rapport från Mallorca!Det är en fin ö som har allt!Framför allt underbara badstränder!
Igår var Rocky här och vi var ner till vattnet och blötte fötterna (joo-vi hade is kvar vi 1:a maj!)det var inte outhärdligt!Vi huset var det 26,4 som varmast och och idag ska det bli varmare…jag ska jobba .
Vad spännade med kattungar-det är så mysigt!
Lite suddiga kattungebilder har jag på min blogg
Ha en fortsatt skön semester!