Nu finns han inte mer...
Igår fick vår älskade exotic Nalle somna in.
Han fyllde 16 år för en dryg månad sedan och han hade tumörer på njurarna och antagligen på fler ställen i kroppen och nu kände vi att det var dax. Han hade ingen livskvalitet längre och jag känner att det var rätt att ta bort honom, men han fattas mej. Saknade honom enormt i morse vid frukostbordet. Han satt alltid brevid mej på köksoffan och när vi ätit klar satte han framtassarna på bordskanten och tryckte sin kind hårt mot min axel. Det betydde att han ville ha lite skinka eller en liten ostbit. Nu är det tomt på kökssoffan….
vad trist att höra, snart när sorgen lagt sig lite kommer du kunna minnas alla ljusa och underbara stunder ni har delat under dessa 16 år!
Sorgligt men tänk vad länge ni fick ha honom hos er..
Tröstkram till er..
Så tråkigt förstår att du saknar honom. Men du får se på alla underbara 16 år även om det kan kännas jätte jobbigt.
Tröst kramar
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Förstår att det känns tomt hemma hos er. En klen tröst nu, ni fick ha varandra i 16 år och tyvärr sjukdom rår vi inte på.
Tänker på er // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Lotta, jag känner med er och tänker på er.
kram
Lena W
Betty Back`s Exotics

TRÖSTKRAMAR från mig också!!
Jag har också en sådan enögd kille härhemma och hoppas han får leva lika länge som din älskling.
Förstår att det känns tomt!
Lisa
S*Amors Troll
Jag lider med er Lotta
men 16 år är en STOR GÅVA
Kram/Annki
Tröstkramar från Halmstad till er!
/Jonas

Tröstkramar frå L-A.
//Chatrine

Tröst kramar!
//Sylvia

Hejsan,
jag vet hur tomt det kändes då min gamla perser dog då hon var 15 år, jag kommer aldrig att glömma henne, men man kommer ihåg allt det fina med henne.
Du har så många underbara minnen av honom att tänka tillbaka på.
kram till tröst från mig
/Ulla
Vill bara skicka en hel famn full med TRÖST- OCH STYRKEKRAMAR till dig! Att förlora sin lilla fyrbenta vän gör så ont, och det tar tid att komma över, men efterhand lär man sig leva med sorgen och de ljusa minnena tar över till största delen……!

Tänker på er. Jobbigt när man tagit beslutet. Men tänk på allt kul ni haft genom åren.
Kram Ann-Louise.

Tack alla för era tröstande ord!
Ja, visst är jag oerhört glad över att jag fick ha honom i så många år och jag vet att hans tid var ute, men vi sörjer honom ändå så mycket. Det går ett tag och sen har man lättare att tänka på alla goa fina stunder vi haft tillsammans. Det är otroligt vad en liten katt kan ta stor plats i våra liv.

Usch va tråkigt
massa tröstkramar härifrån
Anna

Väldigt tråkigt, skickar en massa tröstkramar till er.
Snart kan du tänka på honom med ett leende på läpparna istället för sorg, och det är alltid en tröst det.
MVH Elis
Neej så tråkigt! Tänker på er
. På 16 år hinner man uppleva mycket roligt tillsammans och kan tänka mig att ni har mååånga fina minnen av lilla Nalle.
Många tröstkramar Eva

Massor av tröstkramar till er. Det är alltid jobbigt att förlora en kär vän.
/Ingela
Åh va tråkigt för er! Förstår att saknaden är stor efter er älskade Nalle. Tröstkramar, tänder ett litet ljus för Nalle.

/Lotta
/Lotta
Tack allihop!

Har man förmånen att få ha en katt så länge, så känns det då de inte finns mera.