Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 688 ggr
ixidixi
2009-05-29 11:13
0

Äntligen FREDAG!!!!!

Hej på er alla!
Vilken UNDERBAR dag!!Kyss Strålande solCool och fredag! Vad mer kan man begära??
Längtar tills klockan blir fem så jag kan gå hem!
Veckan som nu har gått va en strulig vecka med mycke jobb, sena kvällar och ett snitt på en av mina tjejer. Så veckan kunde ha varit bättre.Men jag hoppas att helgen blir underbar!! Personalfest och inget annat inplanerat, det ser ut att bli en toppenhelg!!! Hoppas att kunna ta lite bilder på mina bebisar!
ha en underbar helgFlört

Kram Chatrine

Helen68
2009-05-29 11:29
0

Hej från Gävle

Kan bara hålle med dig Chatrine, underbart med finväder!!

Jag är klar i skolan så jag kan skriva Trafiklärare nu!!!!!!

Min helg kommer att vara på GD/GIF …… friidrotts tävlingar för mellanstadiet i hela Gävle. Blir ju lite roligare om det är fint väder då.

Nästa vecka har jag ledigt med sedan börjar jag arbeta på Lenas Trafikskola!!!!  Hur kul och skönt som helst.

Ha en trevlig och solig helg

Kram Helen

ixidixi
2009-05-29 11:41
0

#1 Grattis! Va kul att du är klar!!!!!!

Kram Chatrine

Marylands
2009-05-29 11:46
0

Ja då vet man att det är FREDAG  när man ser ett ÄNTLIGEN inlägg från Chatrine Kysshoppas du får en toppenhelg och ser fram emot bilder på små sen ;)

"1 GRATTIS till nya titeln Helen va härligt skönt att du har en vecka ledigt innan du börjar slava för Lena sen ;) :):)

Ha en underbar helg alla

kram

Anna

Helen68
2009-05-29 12:00
0

Tack Chatrine och Anna!!! 

Ja de är skönt med 1 v ledigt. Blir ju inte tal om så mycke semester i sommar…….Men det gör inget för jag har en Utbildning och Jobb som jag kommer att trivas otroligt bra med!!!!!

kram Helen

Bullan
2009-05-29 12:11
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig helg på er allihopaSkrattande

Här i Piteå har solen också tittat fram och jag hoppas det blir en varm solig helg.

Vi åker ut till stugan i e.m och är där tills på söndag. Min mor och far drar dit sin husvagn och ställer upp den på tomten och de kommer med vagnen i kväll. Det blir roligt för ungarna att ha mormor och morfor nära ibland, annars bor de ju 9mil bort, så det blir ju inte allt för ofta de träffs.

Vy från stugan förra helgen, då ett stort moln drog förbi. Man kan skymta badstranden nedanför ängen.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

JOEL-JAHUEL
2009-05-30 02:30
0

Vi skickar en stor kram & puss till ALLA medlemmar på Perser i.fokus!Oskyldig

Framför allt till den underbara kattkonstnärinnan- Chatrine!!Glad

Ha en trevlig och solig helg!!

Joel Jahuel & CoSkrattande

ixidixi
2009-05-30 11:08
0

#6 Tack tackSkäms
Trevlig helg till er oxå!!!