Perser iFokus

Perser

Etikett10-foder
Läst 1371 ggr
Annkis54
0

vem använder Iams

vilka av er använder Iams torrfoder?
har ni isf märkt att katternas avföring är mycket illaluktande?
helt bra o normal avföring men luktar skunk:)
nån som har märkt detta?

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

castilla
0

Jag har en av mina katter som äter Iams Wild oceanfich.

Avföringen tycker jag inte luktar annulunda än från dom andra.

Hon har fått äta iams pga av hon spyr av Royal

//Gitt

Gitt

Marita-L
0

Inte jag..mina vill inte ha IamsFlört

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Fillifjonkan
0

Mina vägrar äta Iams

MVH Elis

Bullan
0

Jag blandar det med Royal nu, och de äter det och märker inte att skiten lukar värre än vanligtFlört

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Tjing-Ling
0

Mina äter Iams alla utom en, som svälter sig. Hon sitter bara och tittar och tigger blötmat. Jag försökte i 3 månader, men jag fick inte henne att äta. Det gick bara inte, hon vägrade blankt. Har inte märkt att det luktar mer.

Ann-Louise

[Baboos]
0

Jo jag har märkt det….Det luktar "ABER"……BLÄÄÄ!!! Och några blir lite lösa i avföringen men det brukar de ju bli när man ändrar foder.
Jag går nu över och skall pröva ANF foder för det gillade dem alla och lika dant ett annat som jag köpte i lördags í en affär i Höör…..kommer inte ihåg vad det heter fodret men alla äter det också.

Liljekatten
0

Mina äter inte Iams. De illvägrar.

Annkis54
0

idag har jag varit i min Granngårdsbutik. Där har vi en "representant" för Purina Pro Plan. Hon sa att som deras repr. så har hon rätt att skänka en 10-kg säck som prov.
Man får en broschyr o så ska man fylla i vad (om) man har sett nån skillnad på 1, 2, 3 resp 4 veckor.
bra va!!
ring o fråga om de har nån hos er.
eller ring Lisa 0730775752 o fråga var er närmaste representtant finns

Så nu ska jag testa det i 4 veckor

Mina äter Iams…allihopa
men det luktar ju sååååå mycket
skönt att i alla fall en till har märkt det

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Fillifjonkan
0

#8 Jag har testat Pro Plan och det är nog det värsta jag gett mina katter. Dom blev så lösa i sina magar och det tog väldigt lång tid innan jag fick dom iordning igen.

MVH Elis

Marita-L
0

usch det här med foder.. mina älskar ju Rc så jag har svårt att byta..jag har provat så mkt å dom vill inte ha..eller annat som inte är bra…

Så jag får nog allt stå kvar här trots höjningen…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Boromir
0

#10 Jag känner likadant som du. Det är inte helt enkelt att byta foder. Mina har tidigare ätit Eukanuba och Iam's under många år, men under en period fanns inte dessa foder och då bytte jag till Rc….och där blir jag kvar.

Dock kan jag inte säga att avföringen skulle lukta på något speciellt sätt av Iam's.

// Malin

u-marklund
0

Hejsan,
jag bytte från Royal till Iams, för att mina katter som är äldre än två år spydde så mycket. Inte ungkatterna men dom som fått något år på nacken.

Jag har blandat ut i flera månader och nu går dom bara på Iams.
Det går jättebra, igen har dålig mage.
En av mina katter lukter blä, när hon varit och bajat, men jag har för mig att hon hade stark lukt även när hon åt Royal.

Jag är jättenöjd och kommer inte att byta tillbaka.

Jag gav Iams till katterna för 10-15 år sen, men bytte när dom sålde och bytte något i fodret.
Nu är jag tillbaka och kommer att fortsätta med Iams

/Ulla

Bullan
0

Jag flyttade denna tråd till gruppen FoderGlad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*