YadhayeZiba's Azrak
oj oj oj vilken goding …ja det förstår jag.. jag hade inte heller kunnat sälja honom..
Jag sitter själv i en jobbig situation…vill så gärna behålla
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Visst är det jobbigt… usch… Men man kan ju inte behålla alla, speciellt inte när de är pojkar..
*ångest*

Hej!
Så gullig han är, den lille! Han ser så rar och underbar ut att man vill pussa på honom direkt. Inget ont får hända honom. Om Du inte har möjlighet att behålla honom, hoppas jag att han kommer till ett underbart hem. Själv skulle jag inte kunna föda upp någon sorts djur, eftersom jag skulle bli kär i dem alla! 
MVH
TrubbnosLover.

Gud vad söt han är. Förstår att du har svårt att sälja honom. Jag har också sån ångest när jag ska sälja, men man kan ju inte behålla alla. Men det är svårt att skiljas från dom.
Ann-Louise.

OJOJOJ!
Han är JÄTTESÖT! Du måste forsätta skicka in foton på honom varefter han växer!! 

önskar
Lisa
S*Amors Troll
Mums mums!! Vilken goding "underbar" 
// Rosie

Han är bara jättesöt, vilken "uppsyn" han har. Förstår att du har svårt att sälja honom, men man måste ju bara.
// Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
en riktig raring

OJ OJ OJ, vilken VACKER liten herremann

Honom måste du fortsätta visa för oss. Han kan man verkligen bli kär i
MVH Elis

Sötnos!!
Krm Chatrine

Ojojoj, vilken sötnos, han är välkommen hem till mig. :-))))))
Tusen tack allihopa!!
Ja den där uppsynen den har han så fort han hör mig prata. Sen skriker han tills jag lyfter upp honom. Då ska han ligga i famnen o gosa. Undrar vad det ska bli av honom när han blir stor. 
Jag har föresten redan fått trimma hans ansikte. Han får jättelång päls mitt framför ögonen så han inte ser nåt. Ser ut som lång mustach nästan.. 
#13 mycket lika..fast Azrak verkar har "mer" panna:)
Vääääldigt söt är han! Ja, båda två!!

// Mia
Dina Fina killar kan få bo här om de vill ;)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Verkligen sööt liten knubbis 
Anna