Optimal Prime´s

// Mia

Jätte söta
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Rufus, min favvokille i kullen, tur jag bara kunde ha med en katt hem då jag var hos dej, denna hane var helt underbar, så stor o tjock o go.

Här tror jag Bianca är nästan flyttfärdig, tagna förra sommaren…….
Ulla hämtade väl henne strax efter dessa foton……
Sista fotot för denhär gången…….Jag har även några på Rufus men det får bli lite senare……. skall bada en kattunge eftersom det kommer en intressent efter lunch…
JÄTTEGRATTIS Ulla som ägare och Heléne som uppfödare av denna skönhet!
Kram
Lisa
Såg ju Bianca och Rufus i Luleå förra hösten och de var båda helt underbara!
Hoppas på att få se Bianca igen på någon show framöver kanske?
MVH
Kristina

Min Bianca, världens hemskaste katt.
Sjtäl allt, från äppelsktutt, till strumpor, det går inte att klä på sig på morgonom, utan att hon ska sitta fast med klorna någonstans.
Hon ska bara vara med, i knät jämt, hon kan göra en vansinnig.
Tack Heléna för en urmysig katt.
Kram Ulla

#10 hahaha!Så kul tjej!
Påminner om sin mamma Agnes(Nikita)!
Trodde hon blivit sjuk när hon var kattunge en gång;hon satt på golvet och lät sååå konstigt när systrarna gick mot `na så jag skulle kolla vad som hänt…då lät hon konstigt igen!Hon hade stulit en sock och försökte morra åt oss när vi kom för nära!
Sen flyttade hon till min dotter.Där stal hon också ALLT (gummiband,sockar,trasor,småleksaker mm)sen lyfte hon på golvbrunnen och stoppa ned alla fynd där!!!
Kul att sånt går i arv!
Pussa Bianca från mej igen!
Heléne
Agnes favorit hobby nummer 2:sitta och titta ut!
man FÅR vara partisk med såna RARINGAR:)
Kul detta med kullen, Penny har två kaniner som hon alltid bär omkring på, där Penny är så är hennes gosekaniner.

Här kommer lite foton på kullbrodern Rufus som jag letat fram…..
Visserligen ett pyttelitet sådant! När de är bara 3 veckor gamla har ju kattungarna inga öron överhuvudtaget……
Såsmåningom börjar han ta form och växer till en liten kraftig kubik som 6 veckors kattunge med spökmarkeringar, men när båda föräldrarna är mönstrade blir det ju lätt så…….

Tack Lisa!!!
Du är jättegullig som lägger ut bilderna!Men du är ju kattfarmor
!
Rufus nya buskompis heter Frasse-en liten rättelse bara!
Rufus hann också lära sej av sin mamma(Agnes) att man ska stjäla grejor och sen låta som en hund eller liknande!
Han tar pennor,gummiband eller pengar(slantar) sen springar han och har det i munnen och morrar om Frasse eller nån kommer i närheten!
Vilka tokiga katter det finns!
Heléne
Vilken vacker katt hon är! Oj, oj!! Ja, alla katterna i denna tråden är bara så…..så MUMSSÖTA!!

Jättesöta katter, dom har utvecklats bra sen dom var små.
Ann-Louise.