Godmorgon Fredag!!!
Godmorgon på er alla!
I dag är det verkligen Fredag i allafall! Många kanske är lediga och ligger och sover nu
Jag ska i allfall iväg till jobbet och klippa lite hår i dag. Jag kan tyvärr inte vara ledig i dag
Men jag skulle nog gärna vilja…men men nu sitter jag ju här och ska iväg om en timme.
Sen när jag kommer hem så blir det kattbad inför helgens utställninger! Det ska bli kanon kul!!!!!
Hoppas att träffa några av er i Bollnäs!!!
Vädret ut ser mest disigt ut…hoppas att det klarnar upp.
Ha en bra helg allihopa!
Kram Chatrine
Godmorgon från ett regntungt Göteborg. Även här ska det jobbas idag, egentligen sista arbetsdagen innan semestern till Mallorca på tisdag men kommer gå in och göra en liten jobbresa till Norrköping t.o.r på måndag, tidig morgon och sen kväll.
Nu står handling på listan innan jobbet ska ta vid, yngsta dottern fyller 17 på söndag och det ska fixas smörgåstårta.
Sitter nu med utställningsplaneringen för katterna och måste ju till Norge men där fanns inte så mycket att välja på som passar så det blir till att åka långt, så det blir Trondheim 18-19 juli, en liten nätt sträcka på 80 mil enkel väg…
Godmorgon!
Vi gör oss redo för en biltur till Norge (Nesna) idag och vi ska åka tillsammans med Malin (Mörkmårdens). Vi ska ställa våra katter på Polarkattens utställning där. Hoppas på att få våra certifikat som vi åker för. Vore inte helt fel med vackert väder och vackra vyer också förstås.
Trevlig helg!
Kristina

Godmorgon från ett regntungt Trelleborg!
Det känns som himlen ligger som ett tak över oss och regnet hänger i luften.
Jag är ledig idag (jätteskönt), vi ska handla och bada lite katter. Annars blir det en slappedag.
Lycka till ni som ska på utställning, hoppas vädret blir bra och att ni får era CERT och kanske mer.
#1 Det var inte den närmaste utställningen du väljer, men så blir det ibland. Hoppas du får en skön semester på Mallorca.
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

God morgon från ett soligt Sandviken!
För mig har det varit fradag hela veckan :-o)
Jag har ju haft semester och hade tänkt att jag skulle fixa ett o annat under ledigheten men min rygg sa NEJ!!!!
Fick ju kramp i musklerna i början på veckan och efter en 2 timmars behandling hos massören i förrgår så tyckte jag att det kändes bättre igår men idag……HUA vad ont det gör!!!!
Så det blir inte många knop här idag heller!

Några katter måste jag i alla fall bada om det är så att jag kommer iväg på utställningen imorgon.
#1 Trondheim är vackert, men LÅNGT bort….vi var ju där för inte så länge sedan.
Boka en extra natt på hotellet och far hem dan efter, det är min rekommendation, för det är ju hur jobbigt som helst att fara hem efter en dag i utställningshallen.
Vi var tre i bilen som hade körkort, men det blev jättejobbigt i alla fall, så nästa gång blir det en natt till på hotellet :-)
#2 Lycka till i Norge, kör försiktigt!
Ha nu en trevlig helg allesammans!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#1 Ha en skön semester-vart åker ni?Vi har var tre gånger på Mallorca-Cala Millor för 24 år sen.Sen ahr vi varit i Alcudia två gånger.Underbara badstränder har de!
Synd att det blir vääääldigt långt till Tromsö.Men där är den nordligaste utställningen i början på juli i alla fall.Väldigt vackert-väldigt långt.70 mil från Skellefteå…Har varit i Trondheim i mars-vägtullar-inga "nabbehjul-Sista bilen som fick åka över fjället-de efter oss kom inte över förrän dan efter!
#2Lycka till i Nesna!Kör försiktigt!Hoppas ni får era cert!Hälsa till Malin också!
Ha det bra!
Heléne
#3, ja, var egentligen alldeles för långt bort men vad ska man göra då man måste ha norska cert
, fanns en till i Juli på närmare håll men då är vi i Danmark.
#4 Vi tar husbilen till Trondheim så då kan man lägga sej när man blir trött, jätteskönt.
#5, Det blir Alcudia sen så har vi hyrt bil där nere så vi ska åka runt lite med och se ön.

Annica-det är ju det ultimata när man är kattutställare-husbil och dessutom bo söder om Sundsvall!
Då kan man ju välja vilka helger man vill ställa ut.Istället för att ordna semester,hotell och köra en massa mil för att det är utställning i "närheten"
Ha det bra
Heléne