Godmorgon onsdag
Godmorgon från "södern"
Jag vaknade kl. 4.30 att det regnade och åskade jättemycket, så väckarklockan behövdes inte idag. Nu är det rejäla vattenpölar på gatan och himlen ser lite mörk ut.
Sista jobbdagen denna veckan, det blir en liten semester, ledig fyra dagar 
Ha en trevlig dag
// Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
God morgon
Ja jag har också varit uppe ett tag nu..det är ju den där dagen på året då man ser alla rynkor mer
. Idag händer det inte så mycket..lite besök framåt kvällen man annars lugnt.
Skall ta en sväng med sopekvasta..ja det är nog allt
#0 åhhh vad härligt att få vakna till åska å regn ..ja då skulle jag inte gått upp…älskar att sova å mysa då. Ha det gott på lill semstern Cajsa.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon från ett regnigt Halmstad. Här har det också åskat, och jag avskyr åska. Har väldig respekt för det. När jag var liten så slog åskan i min pappas bilverkstad så det brann ner hela verkstaden. Usch det var hemskt.
Annars idag så bär det av till affären och handla lite. Städa lite, sen har jag inga mer måsten idag, så jag får se vad som händer.
Ha en bra dag alla och helg, säkert många som har tagit sej en långhelg nu.
Kram Ann-Louise.

Godmorgon,
I dag känns det faktiskt lite som det är fredag!!!!
Skönt med lite extra ledigt!!!
Jobbar inte så länge i dag och tyvärr så måste jag jobba lite på fredag oxå..
Till helgen är det utställningsdax igen. Kul kul.
Ha en underbar lång helg allihopa!
Kram Chatrine

Godmorgon!
Hit kom åskovädret en timme senare än i trelleborg.Blixtrade och åskade rejält.Kom även en rejäl regnskur.Nu är det lugnt igen.Dottern kommer en stund i eftermiddag.Inget inplanerat ,tar dagen som den kommer
Ha en bra dag.
//Sylvia

Go´morron till Er alla!
Här i Gävle är det stråååålande solsken med klarblå himmel
hoppas att det håller i sig ett tag…
Vi i Harlibrie´s gänget har åxå vare´ vakna ett tag; det är nämligen svårt att sova när man har en liten Nova som sitter & sjunger i sängen 
Hoppas att Ni alla får en trevlig dag!
Kramar!
Harlibrie´s Tina

Godmorgon allesammans!
Nämen vad har ni för väder????
Här är det som hos Tina, strålande sol från en klarblå himmel.
Jag har åkt på en rejäl låsning i ryggen nästan som ett ryggskott. Ramlade i golvet två gånger igår då det blev en låsning bara av att jag gick och benen bar mig inte längre. Tur att mina barnbarn var här som kunde hämta Amadeus som fick hjälpa mig upp, jag kom alltså ingen vart.
Har fått en tid hos massören/kiropraktorn idag kl 12, hoppas hon kan lösa upp en del i ryggen för jag skulle ha badat Boycott igår som ska flytta idag, så kattbad blir det oavsett, stående eller liggandes 
Så på senem/kvällen ska jag ha främmande från Sundsvall då min blåtabbyhane Boycott ska bli Sundsvallsbo 
Jag ska oxå ladda för utställning i helgen och hoppas att min rygg håller för alla kattbad och att gå på det hårda golvet.
Ha en fantastisk dag allesammans i regn och solsken!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Gomorron
Har lite jobb idag HEMIFRÅN. Sköönt så här sitter jag vid kökdsbordet och ska fixa ihop det siste inför sommaren. Håller på att bemanna upp en akutavdelning så det funkar över hela sommaren. Det är skönt att sitta vid köksbordet i lugn och ro.
Här i Åkersberga skiner solen från en molnfri himmel! +14.
Ha en skön långelg !
Tina

Nu har solen kommit till Halmstad också. Jiippiii.
Ann-Louise.

Onslunda har också sol nu
//Sylvia

L-A har oxå SOOOL
//Chatrine
Här har det övergått från klarblå himmel till växlande molnighet…. dom hotar med åska idag så man får väl dra ur telefon och datorer antar jag.
Jag såg massor av svalor idag, riktiga sommarfåglar :-) man blir lite glad över sån't ….
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, kanske tar en sväng in till Västerås, fick presentkort på KappAhl då jag fyllde så jag kanske hittar något som passar.
Ha en skön dag allihop !

Hej , här har vi också växlande molnighet, hoppas vi slipper regnet, jag vill ha sol och fint nu.
Idag på morgonen när jag hämtade tidningen så mötte jag igelkotten, det är lite sommar för mig.
Sedan tycker jag det luktar sommar ute nu, och det är härligt.
jag önskar er en skön dag
MVH Elis
#1 Är det möjligtvis så att du fyller år idag? GRATTIS isåfall!! 
Här har det varit sol o regn om vartannat idag. Väderguden har svårt att bestämma sig.
Äntligen så börjar inhängnaden av vår tomt att bli klar oxå. Snart kan katterna få gå ut igen. De sitter i fönstren o längtar verkligen.
Själv så är jag ordinerad vila…vila…vila… pga högt blodtryck. Är nu i vecka 38 så lilltjejen får mer än gärna komma ut nu.
Ha en fortsatt fin onsdag och en härlig långhelg allihopa!!!
Här i Umeå skiner solen för fullt!
Ser fram emot 4 dagars ledighet.
MVH
Kristina