"Re"-kullen 4 veckor: ReBootylicious
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bootie fick sitt första bad idag, eftr att ha doppat HELA sig i skålen med mjölk. När hon nu ändå åkte i vattnet vore det väl synd och skam att inte ta fram kameran? :)
As usual - fler bilder på bloggen (http://persianpregnancy.blogspot.com)

URGULLIG!!!!!!!!
Kram Chatrine

Tack Chatrine,
Vi är väldigt kära i henne - så det är lätt att bli hemmablind ;)

Vilken läcker padda du visar upp !!!!!
Grattis till henne !!!!
// Christina

En jättesöt liten padda. Grattis och lycka till med henne
// Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Åh… en sån jättesöt padda :o)Grattis till
henne och lycka till
// Rosie

Nejmen vilken søøøøtnos!!
Kramisar oss 3

Kanonläcker är hon Emma en riktig WOW docka !!!!!
Krammar till er
Anna

#3 Yupp Nina, hon blir kvar =)
#8 Tack Anna! (och Therese). Nisse hälsar och nospussar tillbaka (samt låter veta att den enda tjej han fortfarande är intresserad av är denna kullens mamma - andra flickor, som Maya, får löpa hur mycket det vill - det är som med tjuren Ferdinand - det är bara HENNE jag vill ha!). Dessutom är han gulligt nog övertygad om att det är hans bebisar (ja, Zoe är ju hans flickvän - sedan att färgerna inte varit möjliga i den kombinationen, det vet ju inte HAN :)) så han är glad och "medarbetande" pappa - och den enda katt som Zoe låter komma i närheten av ungarna. Sött värre!
Nina, Christina, Karin, Rosie och Pia: TACK skall ni ha =)

Ytterigare tillägg i kärlekstriangeln är - Zoe tycker om alla katter här hemma. Alla får komma inom räckhåll, men bara Nisse får komma fram och hälsa, och leka lite, med bebisarna.
Sa jag alla? Ja, alla utom Maya då. Maya började löpa, och efter ett tag började Nisse tycka att det var lite intressent. Då kom Zoe och piskade upp Maya, och örfilade Nisse på katters vis. Sedan dess har han (nisse) inte vågat titta snett på henne (maya) - inte ens när de fick ett eget rum i ett par dagar - och Zoe har kvar sin pojkvän som bara sin, vilket hon verkar vara nöjd med.
Men suck - är de KATTERNA som skall styra mitt avelsprogram?
Se där ja,…nu är jag kär igen
finns det nåt vackrare än en calico
o denna är ju vackrast av dem alla
Underbart söt !!! Och att få se en film snutt också..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Riktigt söt liten donna!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Hon är jättesöööt din lilla padda!
Ska bli kul att följa kullens utveckling:)
//Susane

#11 Skulle vara en dilute calico då, Annki. Men de är SÅ häftiga, paddorna!
#12 Jag tycker det är lite kul med små filmer, det blir (som märkts) allt mer av det härifrån. Själv uppskattar jag alltid att se filmer av det hemskt tråkiga skälet att det blir allt vanligare att förfalska bilder, allt eftersom fler lär sig använda filter i photoshop får katterna kortare näsa, mindre öron och större ögon (vanligaste nybörjarändringen, och ibland så himla fult gjort att jag får spader!)
Jag upplever inte att det är särskilt vanligt i Sverige (jag har faktiskt inte sett en enda misstänkt bild från ngn svensk uppfödare) men i vissa länder som skall förbli onämnda är det mer regel än undantag. SKITTRIST!
Hur som helst, det går inte att göra så med en film - inte utan att lägga vansinnigt massa timmar och ha mjukvara för flera hundra tusen i alla fall - så på en film är "what you see is what you get", liksom =)
#13 Tack skall du ha Lena!
#14 Det uppskattas Susanne! Sndr verkar utvecklas till en liten Simba-kopia, han (huvud och allt).

Hejsan,
en superdocka, helt otroligt söt.
En som stannar.
/Ulla

// Mia
Underbart söt är hon. Men jag kan inte låta bli att skratta åt ditt inlägg #10. Komiskt värre!!