"Re"-kullen 4 veckor - ReTurn.to(Sndr)
JO, jag vet, jag har mer än lovligt nerdiga namn - men så är det bara :)
Efter badet blev även Sndr (uttalas "sender" eller "sander") rätt söt :)
Och (det behövs väl knappast upprepas längre) - fler bilder och i större format finns på hemsidan och bloggen.
/Emma

Ännu en sötnos och så häftiga namn de fått // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Han är också jättesöööt!
Visst finns det likheter mellan Oliver o Sander:)
Lycka till med kullen!
//Susanne
superhäftiga namn…o såååååååååååå söt

jummi han är nog min favo just nu!!
Kram Chatrine

Spanks allihop :)
Till #1 och #3 : Lite om nerdiga namn:
Ända sedan starten har alla Cyberkattungar hetat rejält nerdiga namn. Ibland sådant som är lätt att förstå, som namn på tvspel (CyberCats Everquest, CyberCats Anarchy Online) eller saker "CyberCats LapTop, CyberCats HandHeld) - men ofta går det ett steg längre och blir rena koduttryck eller datatermer - men alltid med en twist.
I denna kullen har vi alltså (med "Re" tema eftersom "Re" betyder "Åter", och vi gjort en omstart)
"Re-Bootylicious" - ordlek på ReBoot som betyder omstart av datorn. Bootylicious är slang för en snygg/sexig tjej, ofta med fin rumpa - tänk J-Lo.
ReTurn.to(Sndr) - Programmeringskod för att återgå till ursprunget. Jag tycker han är såååå lik sin pappa.
ReRoute(Root) - Programmeringspråk igen. Något som var på väg någon annan stans omdirigerades till startpunkten. Root är normalt din hårddisk. (C:)
#2 Man kan ju hoppas på det Susanne, för Oliver är bara så Yummy!
#4 Min med Chatrine :) I konkurrens med syrran som har större ögon, men Sander har hela paketet.

Kanonsöt, och jag tycker oxå att han påminner om Oliver och får han Olivers panna så är han ju fulländad
:-o)
Lycka till med hela kullen!
Kram!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Mmmm, supersöt.
/Ulla