Melodifestivalen
Hej på er alla. ja, vad tror ni? Hur kommer det att gå för Sverige då? Jag tycker att det är ett starkt startfält denna gången, många bra låtar. Men jag tror nog att Ukraina ligger bra till, gillar även Norge, Finland, Grekland och Sverige förstås. Men tyvärr så tror jag att Sverige har nog inte någon chans här.
Ha en bra dag och helg.
Kram Ann-Louise.
Du menar Eurovision song contest va? *BIGSMILE* Jag tror det kommer gå toppenbra för Malena!!! Hejja Sverige!!! Men Norges bidrag är ju grymt bra o han är ju så charmig. 
Ha en fin helg du oxå!!!

Tror oxå att det kommer att gå bra för Malena.
En topp 5 placering tror jag på. Extra roligt är det ju förstås då hon kommer från Sandviken!!!!!!!
Jag gillade Danmarks bidrag jättemycket, kan bero på att jag är ett Ronan Keatingfan 
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
jag har missat det så jag har ingen aning om låtarna
o Malena…tja,..antingen hamnar hon sist eller bland toppen
tyvärr tror jag sist:(
går det ikväll?
Jag hejar förstås på Sverige!!
Men gillar mest Azerbadjans och Norges bidrag.
MVH
Kristina

Hejsan!
I morrn går det alltså av stapeln. Årets höjdpunkt. Tror tyvärr inte Malena har nån chans. Men man vet ju aldrig.. Kommer ju såklart heja på henne ändå.
Mina favoriter i år är Norge (såklart), Bosnien-Herzegovina (hur det nu stavas), och Finland
Ukraina kommer nog få en hög placering men hon är lite för porrig för mig 
Ha en underbar helg allihop! Njut av att bara finnas.
Kram Monica
Ja ni! Vad tror jag. Den bästa låten kom ju inte med….Vit Ryssland.
Mycket bra låt men han var ju inte så rolig på scen. Annars tycker jag att Ukraina är bra, lite svag i versen, men refrängen är stenbra, den har power. Annars är det Norge och Estonia, Grekland, Finland och Sverige som jag tycker är bra och någon till…………..Ja det kan gå HUR som helst i kväll. Men hoppas att det går bra för Marlena. Kan gå till toppen eller till botten!!!!!!!!!!
Men men Vi håller tummarna.
Vi ses ikväll Ann-Louise.
Här är det noll koll *asg*

Ja #6 du är välkommen. Maten är snart förberedd.
Ann-Louise.