Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 948 ggr
Cajza
2009-05-16 09:47
0

LÖRDAG

Godmorgon!

Idag är det blåsigt och regnigt, varför kan man inte sova länge då? Jag vaknade 6.30 och kunde bara inte somna om.

Har tvättat en maskin tvätt och fyra väntar på sin tur.  Därefter blir det att köra och handla, kan bli lite roligt.

E.m. kommer att handla om kattbad, vår Knut är en riktig lortgris, han badar varje vecka och ser bara ren ut två dagar. Hoppas det växer bort Skrattande

Ha en trevlig helg

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ophelia
2009-05-16 10:37
0

Godmorgon!

Här i Onslunda så är det mulet och blåsigt.Ska också tvätta lite och så får gubben köra mig så vi får handla lite.Är så yr i knoppen så jag vågar inte köra själv.

Ska väl försöka göra något gott till kvällen rabarberpaj kanske.Är ju eurovisions tävlingen ikväll.

Karin: lille Knut är så fantastiskt söt ge honom en liten magpuss från mig.

Önskar alla en riktigt trevlig LördagGlad

//Sylvia

Cajza
2009-05-16 11:24
0

#1 Tack Sylvia, från Knut och mig. Hoppas du kryar på dig // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

SussiF
2009-05-16 11:34
0

Här i Svanå håller det på att klarna upp rejält så det blir nog en solig och fin dag här. Det bästa av allt är att jag är helt barn- ocg karlledig idag! Sköööönt ! Jag vet inte om jag ska göra någonting annat än bara njuuuuuta av dagen :-) Kanske att jag tar itu med lite plantor som behöver omskolas……det kommer att bli fullt överallt iår tror jag *asg* har sått massor !

Jag kanske till och med får ork att bada någon eller några…….. Vi får se :-)

Ha en skönt helg !
Sussi i Svanå

ixidixi
2009-05-16 11:57
0

Godmorgon från ett soligt/molningt L-A!
Här så är det städning på G.
Förkylningen vill inte ge sej men man kämpar på i alla fall.
Det ska badas lite och så senare i helgen.
Väntar med spänning på rapport från drive in utställningen.

Kram Chatrine

englagirl
2009-05-16 12:30
0

God förmiddag från ett kallt Sandviken!

Jag går här och fryser och spänner hela kroppen så den värker ännu mer :-o(

Idag kommer en god vän till mig från Uppsala med sin ragdollhona för parning.Min hane som bor hos min dotter ska än en gång få försöka att para. Han är lite drygt ett år, men har inte fattat galoppen, men däremot två av mina andra ragdoll är så tidiga att jag har fått satt p-piller på honan som löpt två gånger och hon är bara drygt 6 månader. Hennens brorsa har oxå blivit fertil så det smäller om det men hans linjer vill jag behålla för mig själv så här i början.

När Ninna åkt hem ska jag bada 7 kattungar, får se om det blir några nya bilder!

Sen ska här laddas inför kvällens Eurovision song contest med god mat och ett glas rött.

Om jag hinner åker jag och köper en elgrill som jag kan ha på balkongen, såg att dom hade snygga för dryga tusenlappen, en sån kan ju duga.

Blev så sugen att prova det där receptet med champinjoner, vitlöksost och bacon som förrätt och en god köttbit med egen klyftpotatis och massor med goda såser till!!!!!!

Sådär, det blev lite långt det här, men va tusan…..Foten i munnen

Ha en underbar lördag allesammans!

Ps: Väntar oxå med spänning på rapport från Birka, jag ringer nog Maria om en stund och kollar läget!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Annkis54
2009-05-16 14:55
0

det verkar som om det vackra vädret har kommit till Trollhättan
Inte ett moln på himlen. Jag får gå in till datorn emellanåt o svalka av mig, fastän halva kroppen hålls i skuggan:)
#4 har du testat en flaska KanJang till din förkylning??
drive in utställning?????
ikväll blir det nog robinson med zappning åt melodifestivalen

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se