FREDAG igen!!!!!
Tänk vad jag älskar denna dag!!!!!!
Jag hoppas att denna dag går fort…jag vill bara hem och vila,
är helt slut efter min förkylning och sen har jag lite andra problem oxå..hihi men men de hoppas jag att jag ska bli av med sen. Väntar på en operations tid med 4v sjukskrivning.
Tänk vad jag ska terra er då jag inte har nåt annat att göra än sitta framför datorn!!!
I helgen ska jag bara vila upp mej. Kanke några kattbad??
Det behövs verkligen..jag skulle vilja att nån kom och gjorde allt till mej.
Ha en underbar helg allesamman!!!'
Kram Chatrine
God Morgon!!
Jag laddar för en hel helg i dansens tecken, våran klubb har en stor öppen dans i morgon på Estraden. Kommer mycket folk hoppas jag från olika delar av Sverige.
Vi har också 2 st killar från Holland som kommer och har olika workshop under dagen. Ska bli jätte trevligt, 3:dje året som jag är med på detta. Så mycket dans blir det nog inte för mig med ond rygg och ett DJ schema som är rätt så intensivt. Men det gör inget för ni ska veta va roligt det är att sitta och titta ut över ett stort dansgolv där det är 3 olika danser till en och samma låt!
Trevlig Helg
Helen

Go´morron!
#0 Hoppas att du kryar på dig snart & att helgen blir bra!
Ja här i (vår del) Gävle ser det ut att bli en underbar dag
solen skiner & det blåser nästan ingenting!!!
Idag ska jag åka & köpa lite blommor till missarnas & vår altan
eller till vår "sommar-oas" som jag brukar kalla den! iom att ett av barnen har en viss problematik så är vi lite begränsade när det gäller semestrar & därför brukar vi se till att vi får ut det mesta av sommaren hemma
…
…nu riktigt längtar jag till att få börja "sommarinredningen" ute!
Annars så kommer nog maken & jag forts "doula" en av kattfröknarna i familjen, som väntar smått
"inget är som väntans tider", brukar man ju säga…
…men nu börjar "mattemamsen" bli lite åtålig

Skickar med en sommar bild på vår "sommar-oas" från fjolåret!
Ha en underbar dag Ni alla!!!
Kramar!
Harlibrie´s Tina m familj

Godermorgon
#0 försök nu att upptäck ordet *vila* så du blir bra snart ;) Jag kan komma och hjälpa dig med kattbad men riskn är ju att det förvinner nån som tack då hihihi
Själva ska vi ner med kullen för första vaccinering purewax kör vi och det har funkat bra här peppar peppar
ha en bra fredag alla
Anna
Strålande sol i Malung!
Jobbar till 12.30 sen drar jag och dottern till Mora på lite shopping. Ska bli kul, utan barn och utan gubbar!
#2 Herregud vilken oas, jag ÄLSKAR blommor men får aldrig till det. Varken ute eller inne. Simone tror vi har fel zon inne för hon har ärvt min "misslyckade inneblommors omhändertagande"
Ha en bra dag alla!
Inga-Lill

Godmorgon från ett lika soligt Sandviken.
Vad skönt att det äntligen är fredag. Jag är ledig i 10 dagar nu, det ska bli sååå skönt.
Jag ska pyssla med bokslutet och deklarationen till firman och en och annan katt ska jag väl oxå hinna med att bada.Så om jag kommer till dig Chatrine så går vi igenom dina katter först, sen åker vi hem till mig och tar itu med mina :-o) Det är roligare om man är två *ler*
#0 Krya på dig och hoppas du blir bättre efter din op.
#1 Och du ska bara ta det lugnt med din rygg, tänk på att du ska jobba hos mig i mååååååååååånga år!!!!!!!! *blink,blink*

#2 Visst är det härligt att få börja med sommarinredningen ute, vad läckert med så mycket blommor:-o)
Ha en fortsatt trevlig helg allesammans!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
I trollhättan är det ganska soligt o fint…inte stekhett
så "brunchen" har intagits ute.
Krya på er alla som är sjuka eller allmänt dåliga.
Herregud Tina vilken oas….blir sååå avis
# 5 jaaaa lovar!!! 
Bara hemma och vänder efter jobbet o kollar mail, mot utställningslokalen nu.