Speed Cat
Är det nån härifrån som ska på Speed Cat i helgen?
Det ska jag.Äntligen en utställning!Lite långt (80 mil)men det finns ju flyg!Ska bli så trevligt få träffa lite kattvänner och bara prata katt utan att nån blir less!
Har med min hane bara för att inte fara tomhänt(skulle vara ännu svårare att få "folk" att fatta om jag bara skulle "offra" en helg i Stockholm för att titta på katter!Nu låter det som dom förstår i alla fall när jag ska ställa en katt).Eftersom han tappat pälsen och gått ned sej i vikt pga parning så kommer det ju inte att gå bra.Men,men det är ju bara för NÖJES skull jag åker.Hoppas det går bra för de jag följer med dit!!!
Jag tycker om att vara på utställning!!!
Heléne Fahlgren
Jag har fått uppgift på att det är uppskattningsvis ca 3-4 exo och 10-14 perser per dag på denna utställning. Inga mängder precis.
#1 Oj ja det var ju inte många precis…Men ni som åker har säkert lika kul för det !! Lycka till !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Nog är det väl typiskt när man åker så långt att man inte får se alla snygga katter i verkligheten som finns i södra Sverige!!!Det är ju sååå många som jag bara sett på bild som jag hoppas att jag får se på riktigt.Men det går inget göra nu!det finns ju underlag för fler i alla fall.
Vi i SOLkatten hade utställning i maj -08.Vi hade 55 kat 1 katter och ändå var vi tvugna att tacka nej till ett 10-tal PER/EXO!Nu har vi ju inte utställning så ofta precis,så det är lite man ur huse!
Får se hur många vi blir i Umeå i juni.Jag hoppas ju på MÅNGA förståss!
vi ses!
Heléne

Ni är välkomna söderöver!!
Det är 18 olika färger på lördag och 22 färger på söndag, så minst det antalet får vi väl hoppas ni "norrlänningar" får se i alla fall…
Ungefär så har det ju varit på många olika utställningar den senaste tiden, tyvärr.
Hoppas det blir trevligt ändå!!
Mig ser ni som assistent som vanligt, bara den usla kroppen håller
Kram
Lisa

Lycka till alla ni som ställer!
Kram Chatrine

Hej, jag längtar, ska dit också.
Heléne du ska inte visa eländet, man blir bara deppig.
/Ulla

Lycka till alla som ska ställa på speedcat !!!! själv var jag för sen med anm *slarv*
Lycka till kramar och flyg försiktigt alla norrlänningar 
Kramar
Anna

Lycka till alla som ska till utställningen.Hoppas ni får en toppen helg
//Sylvia
Mina uppgifter kommer ifrån utställningsansvarig. Ska bli intressant att få veta efteråt hur många som kom.
Lycka till allihopa som ska dit!!
Lycka till alla som ska ställa!!
MVH
Kristina

# 10
Jag har tittat på hemsidan och räknat antalet färger som finns angivna där??????
Varför är du så intresserad av antalet på just Speed Cat?
Personligen tycker jag det är tråkigt för "norrlänningarna" som åker så långt och inte får se flera av perser/exoterna här runt omkring. Katter som de annars kanske bara får se på foton på olika listor.
tycker
Lisa
S*Amors Troll

Haloj mitt i natten!
Precis hemkommen från en helg med trevliga vänner på Speed Cats utställning i Märsta skall jag ta en liten nattfika innan jag kryper till kojs…….. Återkommer senare med lite resultat etc……
På lördag var det 20 katalogförda perser/exoter och en absad d v s en som inte kom.
På söndag var 27 och 3 absade….
Natti Natti
Lisa
S*Amors Troll
Ser fram emot att se resultaten och förstår att ni haft en trevlig helg i bra sällskap.

Här kommer åtminstone SÖNDAGENS nomineringar och BIS:
**MARTIN SANDA
**Vuxen hane: S*Kaw-Liga's Gaudi, PER n äg: Annevi Abrahamsson, **BIS
**Vuxen hona: IC S*Xotic Islands My Melody, EXO gs 03 äg: Angelica Eilert
Junior: hade ingen ( alla junior var hos Tellervo)
Ungdjur: S*Meibel's High Heel, PER a 01 21 äg: Susanne Nyman & Christer Rosenqvist, BISKastrat hane: S*Kaw-Liga's Gogol, PER n äg:Ingegerd Blomqvist, **BIS
**Kastrat hona: hade ingen
**TELERVO KASS
**Vuxen hane: S*Böörs Noel Harrison, PER d 24 äg: Ing-Marie Halleby
Vuxen hona: S*ixiDixi's Magic Mix, PER f äg:Annevi Abrahamsson, **BIS
**Junior: S*Böörs Olivia Harrison, PER f 22 äg: Lena Böörs, BISUngdjur: S*Cinatellinas Didrik, PER d 21 33 äg: Katarina Thell
Kastrat hane: Ingen närvarande
Kastrat hona: GIP EC Frére et Soeur Nadezha, PER g äg: Anna-Karin Staflin, BIS
Skall försöka skriva ihop även lördagens resultat…..
Lisa
S*Amors Troll
Lycka till alla som ställde o fick resultat som de var nöjda med

Stort grattis till er alla !!!!!!
Hälsningar
Anna

Hej igen!
Här kommer länkar till resultaten för alla perser och exoter på Speed Cat
Lördagen den 2 maj 2009
http://hem.passagen.se/speedcat/Resultatlista_SpeedCat__2_maj_2009.pdf
Söndagen den 3 maj 2009
http://hem.passagen.se/speedcat/Resultatlista_SpeedCat__3_maj_2009.pdf