Optimal Prime´s kull 1 år!
Kullen från 2008 hos Optimal Prime´s är nu 1 år!
Jag skickar grautlationer till hela gänget !
Hipp,hipp hurra!
Det är så kul för jag hittade så underbara nya ägare till dom allihop och två är ju medlemmar här också!
Isaac-Exo n-bor hos familjen Schöön i Ö-vik.
Rufus -Per ns-bor i Umeå hos Jens och Lisa.
Bianca-Per n24-bor hos Ulla M i Piteå.Vi åker till Stockholm tillsammans nästa helg på utställning-så kul det ska bli!Det blir inte Bianca som ska ställas nästa helg men jag tänkte stanna till i Piteå och träffa henne ändå!
Penny-Exo n24-bor hos Annica-Guardians-ända nere i Göteborg.Hon gjorde ju så bra ifrån sej på SYDkatten förra helgen!Med superbra bedömningar 2 CAC och NOM på söndag!
Bernard-exo n24-flyttade till Eli i Norge.
Jag är så glad att alla katter är så älskade och omtyckta där de bor!
Pussar i mängder till dessa sötnosar!
Heléne Fahlgren
Skickar en bild där de var 12 dagar.Sen vart det ganska svårt att få med hela gänget på samma bild…

Grattis mormor Helen!
En hel hög med fina katter blev det.Och fler förhoppningsvis.
Vi syns väl i Umeå?
Anja

grattis på 1-årsdagen till hela gänget

#1Nog syns vi i Umeå!En liten kull ser det ut att bli i maj-Venuz är inte så tjock som Agnes var.
#2 Hälsa tillbaka till Arash & Agnes!
#Annica;vad kul att se kort på stortjejen!
#7 Jaaa,ett år går fort!
Ha det bra allihop!
Heléne
#7, ja visst har hon blivit vacker, nu börjar hon ta form efter en mycket gänglig juniortid
#8, hade vart kul att se dem alla nu då de blivit stora, ska ta lite bilder i bättre ljus. Tyvärr var det ingen fotograf på senaste utställningen då Chanan lämnat återbud.

Hejsan Annica!
Jättekul att få se hur mycket Penny verkligen växt till sig! Hon måste ju vara den minsta längst ut till vänster på gruppfotot överst.
Synd att jag inte kunde komma ner till Sydkatten själv. Det hade varit jätteroligt att få se henne live och träffa dig samt alla andra trevliga "sydlänningar"!!
Kram
Lisa
S*Amors Troll

Bianca tackar och hälsar sina syskon.
Hennes ägare hade tyvärr glönt hennes födelsedag, så nu är jag putt, sa Bianca.
Hon ser verkligen fram emot att få träffa sin gamla matte, och beklaga sig över detta slarv med uppvaktning.
Kram
/Bianca
#10, hade varit så kul att träffa dej med.
#11, har du något färskt kort på syrran? Skulle vara kul att se hur hon ser ut nu efter så lång tid