Äntligen Fredag!!!
Godmorgon.
Tänk vad veckorna går fort!!! 
Det är väl tur det i allafall!
Solen strålar här utanför och jag ser verkligen fram emot helgen med ledighet ,sol,grillning och vila!!!
Men först måste en jobbdag klaras av.
Det blir nog mycket folk i dag för det är ju lön i dag!
Trevlig helg på er alla!
Önskar jag och Ag-Aton
Godmorgon!
Ja, jag håller med om att veckorna går fort! I morgon ska jag åka söderut, till Malmö, för att träffa min dotter och mina barnbarn. En resa som jag sett fram emot ett tag nu. Sol och värme ska det väl bli även där hoppas jag.
Ha´det bäst alla
önskar
Bettan
God morgon !
Idag blir det nog lika bra väder som igår..det var så varmt. Idag skall jag bara det lugnt å greja lite med allt här hemma. Kanske jag tar en tur till mamma i kväll.
Hon har blivit mycket bättre sedan efter operationen och igår tog hon sina första steg med hjälpmedel.. så himla kul !!!! Hoppas hon snart är på benen igen.
Om tiden finns så tar jag nog några foton på Yarinas tre veckors bebisar..hjälp vad söta de är
#0 wow vilken sötnos han är din Ag - Aton
Ha en bra dag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon från Österlen
Så fin din Ag-Aton är.Jag har aldrig kattnappat
Men skulle kunna bli frestad
#1 Jodå här i södern ska det bli rena sommar värmen i helgen sägs det.
#2Härligt att din mamma är på bättringsvägen nu.
Ha en bra fredag.
//Sylvia

Godmorgon från ett soligt Stjärnhov, det är så skönt att värmen äntligen är här så grillning blir det nog i helgen. Idag ska vi bara in till Gnesta en snabbis sen ska vi städa lite på uteplatserna och sen kan man ta det lite lugnt.
en solig hälsning från Britt-Marie & Lasse

Ledig!Ledig!LediG!
Termometern står redan på 17 grader I SKUGGAN!!!
Kan det bli mycket bättre?, Näää, inte om ni frågar mig.

Idag har jag ingen större lust till att börja städa på dagen så jag släpar nog bara runt dammsugaren ett varv och moppar av golven, sen får det var till kvällen.
Ska ta en tur in till Gävle och lämna BMW:N på service, kanske jag strosar runt i Gävle på gator och torg stannar till i Valbo Köpcentrum när jag åker hem,jag hann inte bli riktigt färdig där igår, tiden bara rann iväg och det fanns massa snygga vårkläder att handla.
Köpte ett par nya sandaler, lite toppar till mig och en vårjacka till Amadeus igår.
Jag är oxå sugen på grillat men jag bor i lägenhet med balkong så jag får inte grilla där

Kanske tar en tur med min nyservade bil till L-A och smakar på nåt gott

Hoppas ni alla får en underbar dag i solen och var rädda om varann!
Soliga kramar!!!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
God morgon!
Vad skönt för dig att du har ledig i helgen Chatrine. Jag har en dag kvar att jobba. Och jag kan nog hålla med dig att det blir fullt upp idag. Fint vädet och solsken…….Blir nog fullt på after worken i dag också.
Jonas
Glömde säga!!!
SÖT KISSE………….Jätte fin…………

#5 Klart du ska komma!!!!!!!!!
#7 Tack Jonas!

Här strååååålar solen oxo helt underbart 
Måste göra lite tråksysslor här först men sen bär det ut i solen
Va gott det låter med grillning mums
vi kikar förbi imorg och som tack så kattnappar vi eran höna 
Ha en bra fredag alla
Anna

Åhh glömde ju säga att Ag-Aton är makalöst fin