Nya kullar hos Yamacatos
Jag har 2 honor som går i väntans tider. Den första inom en vecka och den andra efter ytterligare en vecka. Ingen har haft kull hos mig förut, så det är alltid nervöst för förstagångarna. Den ena har haft kull hos sin förra matte och det gick bra, så nu håller jag tummarna.
Jag kan meddela att den förra kullen nu är en vecka gammal. Alla mår fint och ökar i vikt, så nu tror jag att allt ska gå bra. 2 av dem har redan öppnat sina stora ögon, så snart blir det bilder.
Jag hade tänkt ligga lågt med kullar ett tag, pga finanskrisen, men eftersom jag fick tillfälle att låna hem EC Yamacatos Zoom Zoccer av Delroba (shaded silver) innan ska kastreras, så ändrades planerna helt. De flesta ungarna är redan bokade sedan länge. Han är duktig och parar för glatta livet. Han tror nog att han hamnat i paradiset för avelshanar.
Nu har jag fixat min hemsida och den funkar som den ska.
MVH Erna
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
Så spännande!
Lycka till med kattungar och kommande kullar! Vi ser fram emot bilder! =)

Grattis och finanskris eller inte, men det är väl inga problem att para om alla kattungar redan är bokade och efterlängtade?????
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Åhh så många söta silver bebbar det kommer krylla hos dig =) Underbart!!! Lycka till =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Nu är det bara några dagar kvar innan första kullen kommer och sedan en vecka till, så kommer nästa.
Jag kommer att vara fullt sysselsatt under hela sommaren. Ingen semester i sommar inte.
MVH Erna
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
Så spännande !!! Håller tummarna !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus