Om 3-4 dagar....
får vi en ny kull här hemma. Mamma är min älskling Sidentassen x-clusive presentation "ESTER". Hon är rätt så tjock här hemma men hon är så kort och cobby så hon har sett väldigt tjock ut förut även om det bara blivit 3 bebisar. Pappa till bebisarna är min Charmed Ones Yang "TYSON". I samma kombination fick vi förra gången YadhayeZiba's Sheik Khalifa "SIXTEN". Jag hoppas att vi även denna gång ska få minst en fin bruntabby o vit, fast då gärna en hona såklart. 
Ester är för tillfället lite sur o trött men det får man ju vara. Ville inte alls leka med vippan som matte fjanta sig med.
Här fick jag lite mer ögon på henne iallafall… Hon har jättefina klotrunda ögon.
Här fick jag en profilbild på hennes fina panna o pytteöron.
Här är hennes son som jag hoppas på att få en kopia på…
honom har ni aldrig sett förut va? 
Ett till på snyggingen….
Ha en underbar helg nu alla!!
Nämen…..vad är det där för en snygg kille ?? !!!! Hehehehiii Är det någon ny hane du köpt in :-))
Båda två är supersnygga och det kommer säkert att bli urtjusiga bebbar !
Lycka till med förlossningen, sonen Sixten är ju kanonfin!!!
Mamma Ester är Jättefin
det blir säkert fina bebisar.
// Rosie

Lycka till med bebisarna som ska komma.
Det är en otroligt vacker hane du har sedan tidigare efter honan, så jag hjälper dig och håller tummarna för att det blir minst en bruntabby-vit eller kanske två, en av var sort?
MVH Elis

Yum, där är han ju, min favorit!
Esther är bedårande fin. En tjej precis i min smak!
OHH! Vad mysigt, du vet att jag kommer och kollar när de har växt på sig lite sen! :)
Dina katter är så fina!
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Spännande med smått, lycka till. Snygg kille du visar upp där. Han kan vi väl få se mer av? Hur gammal är han? Ögonfärgen ser super ut.
// Malin

Hoppas allt går bra, när tiden är inne för att föda. Ska bli spännande att se vad som tittar ut. Lycka till. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
#6 Han är 1 år och 3 mån. Jag har visat rätt mkt av honom men kan väl visa lite mer.
Kommer bilder imorgon.
Tack till er alla!!!
vad spännande Petra
superfin mamma o jag tror att jag vet hur pappan ser ut…svartvit va..jag orkar inte gå in o titta nu
O sonen är ju mumsfilibaba
hoppas att du får en likadan hona nu då
jag blir så avundsjuk på alla er som har kissebebbar
jag vill meeeeeeeeeeee
wow vad läcker ögon färg hon har !!!!! Underbar sötnos också både mor å son.
Hoppas hon nu kan ge dig en söt liten son kopia fast en flicka.
Så spännande
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Lycka till med förlossningen. Vilken fantastisk ögonfärg !!!
Lena W
Betty Back`s Exotics

Vilka underbara föräldrar.Vad månde det inte bliva för avkommor
//Sylvia
#12 Det är mor och son på bilderna. 
Lycka till med kommande bebisar!
//Susanne

#13 ooops så tokigt det kan bli när man inte läser ordentligt
Men de är fortfarande så himmla vackra och ögonfärgen är bara wooow
//Sylvia

Lycka till!
Kram Chatrine
Tack Susanne och Chatrine! Och alla andra igen!
har det börjat hända något ännu?
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

GOdmorgon Pethra.
Hoppas din hand är bättre o inte värker så mycke.
Hur går det med Ester? Har det börjat röra på sig ännu eller håller hon dig, o oss andra, fortfarande på halster?
MVH
en nyfiken Elis
Hej!
Hon håller oss på halster kan jag säga. Håller mig vaken på nätterna genom att bla 3 * försöka gräva sig in i klädgarderoben, 3*försöka hoppa upp i fönstret med resultat att hon blir hängandes som en ostbåge runt fönster brädan, bråka med sin halvsyster så fort hon sätter ena tassen för nära bolådan….. ja listan kan göras lång.
Jag vill inte ha henne instängd i sovrummet ännu för hon tycker inte om det. (hon är som ett plåster på mig om dagarna) Det brukar gå bra när hon fått bebisarna sen men inte innan. Dock så ser hon väldigt "koncentrerad ut och nästan lite i en annan värld idag så håll tummarna!
Tack för omtanken! 
Lycka till med de kommande bebbarna! Jag sitter ju också och väntar på smått här hemma.
/Lotta
#21 Väntan är så himla lååååååång som du skrev på din tråd. Man kan ju inte precis ta sig för nåt. Tur det ska vara fint väder nu ett par dagar så man iallafall kan vara ute i trädgården under tiden.
håller tummarna för er båda