Godmorgon Torsdag!
Godmorgon allihopa!
Va glad jag blev när jag såg att det fanns en till på detta forum som längtar till fredan som jag gör!!!
Nettan det kanske beror på att vi bor där vi gör eftersom vi båda längtar till fredagen!!!
Vi kanske ses i stallet nån gång oxå? Jag har hört av Felicia att du brukar vara med.
Ja denna morgon är en mycket tung morgon…fråga mej inte varför men jag är bara så trött!
Men snart är det helg!
och det skulle bli en solig helg!
Nej nu måste jag sätta fart. Trevlig torsdag!
Hej då från Berta och mej

Godmorgon vännen och godmorgon Berta!!!
Här skiner solen från en klarblå himmel!!!!
Det är sååå underbart och som Chatrine säger….snart fredag!!!!!
Längtar oxå tills imorgon så man får lite ledigt igen.
Jag har en ond kropp som bara värker så värmen som ska komma till helgen är ju inte fel!!!
Nu ska jag till jobbet o jobba 5 timmar sen bär det av till Valbo Köpcentrum för lite shopping!
Ska bli trevligt att träffa mellersta dottern, det blir så långt mellan gångerna, vi ska passa på och handla lite nya vårkläder sen avslutar vi nog kvällen med en middag på IKEA, då slipper jag matlagningen ikväll 
Jag beställde ett nytt köksbord och stolar som kom för ca 3 veckor sedan och som jag inte hunnit hämta, så kanske jag får med mig det ikväll + två nya klösträd som jag inte fick med mig då jag köpte dom förra veckan. Jag körde BMW cabben dit och det är ju ingen shoppingbil precis. fick bara plats med några säckar kattmat i bagaget, sen var det fullt!!!!!
#0 snygg bild på Berta!!!!!
Kram alla och ha en underbar dag i solen!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

God morgon på er!
Här i Skåne har vi också en strålande varm förmiddag. Det ser ut att bli fint väder idag. Själv njuter jag av en ledig vecka från jobbet. Hade trott jag skulle haft kattungar när jag la mitt schema, men ack nej.
Idag ska jag och en väninna hem till Carsten- Be-Cats, för lite shopping. Alltid trevligt med en liten utflyckt.
Ha en bra dag !!
/Helena
God morgon !
Det ser ut att bli en strålande dag och fåglarna kvittrar för fulla muggar
Idag skall jag å träna på rehab sedan åker jag å hälsar på min mamma, har bakat årets första raberberpaj på mina egen odlade rabarber…så gott
#0 Berta är så söt
#1 & 2 Jag vill också handla 

Ha en underbar dag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#3 Oj, har du redan skördat rabarber, så lycklig du är, rabarberpaj är dögott tycker jag !
#0 Hej hej säjer jag till vackra Berta
#2 Tänk om man hade haft nära till Carsten, vilken lycka.
#1 Lena var gör du av de avlagda klösträden ? Jag kan behöva ett par nya till katternas utegård
Här skiner också solen och jag ska städa
MVH Elis

God morgon på er
Här skiner solen också så skönt. Jag ska till arbetsförmedlingen idag och se vad dom har att säga, jag ska ut på arbetsträning det är spännande men ändå ganska så läskigt när man inte har jobbat på så många år, och man vet ju inte vad man vill eller kan klara av i arbetsväg.
Många soliga kramar Britt-Marie
God morgon! Eller god förmiddag kanske?
Jag är ledig för jämnan och det är skönt må ni tro!
Efter att ha jobbat heltid under hela mitt liv som vuxen så är det underbart! Jag ägnar all min tid åt katterna + lite förströelse. Nästan inga tider att passa. Jag bestämmer själv helt hur dagen ska se ut.
Det enda jag saknar är jobbarkompisar. Det går inte så bra att konversera med katterna. Ing djuplodande konversationer precis.
När man har mycket ledigt (sjukskriven, arbetslös eller pensionär) har man mycket tid, men inga pengar att spendera på all denna sköna tid.
När man jobbar för fullt så har man mycket pengar, men ingen tid att spendera dem på.
Är det inte orättvist?
Nu ska jag förbereda maten för besök under 3 dagar av min syster Désirée (Layandes), som ska hjälpa mig med diverse.
Därefter väntas kull igen.
MVH Erna
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
godeftermiddag från ett strålande soligt Trollhättan
det har varit sommarväder hela dagen
skönt att man har skugga under altantaket:)
ja..jag är oxå ledigt för jämnan o tycker att det är sååå skönt.
förstår inte hur folk hinner jobba:)
men det blir ju mindre i kassan. Tur då att man har gubbe med lön.
rabarberpaj..är det verkligen gott??
rabarber är ju så syrligt:):)
men med mycket socker o vaniljsås så kanske det går ner