Snart smått i huset
Det var ett par år sedan vi hade någon perserkull, men snart är det dags för perserbebbar hos Simzonite's igen
På onsdag är Diba på sitt 64:e dygn…
Ser med spänning fram emot att få se vilka som kommer till världen. Diba vaktar sin matte, jag får inte försvinna ur synhåll, detta blir hennes tredje kull, hon kommer alltid och talar om för mig när det är dags, det är skönt tycker jag.
Håller tummarna för att allt ska gå bra och att de kommande bebbarna är välskapta och friska. Diba är en fantastisk mamma, hon har längtat efter egna bebbar ett bra tag nu. Vid förra europékullen ryckte hon in som extramamma, men den nuvarande europékullen har hon inte fått hjälpa till med för deras mamma. De är nu 13 veckor och de första två flyttar på torsdag.
/Lotta
Åhh Lotta vad spännande 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#1 Ja det är såå spännande, jag har hunnit bli rejält "perserkattunge-sjuk" när jag sett alla er andras småttingar här på forumet.
Visst är europékattungarna jättemysiga och goa men perser/exoticbebbar är något alldeles extra, eller hur? 
/Lotta
absolut !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Härligt Lotta, lycka till!
#4 Tack, såg att du också har smått i huset 
/Lotta

Jag håller tummarna att det går bra för Diba. Hoppas du håller oss uppdaterade. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
så kul Lotta, jag är så avis på er alla

Så jätteroligt Lotta !!! Jag håller tummarna o hoppas snart på bilder
med småpluttar. Jag har ju en liten 4 veckors exotjej här. Man kan
sitta o bara titta på henne när hon leker. Underbart med bebisar!!!
Lena W
Betty Back`s Exotics
Jag har skapat en ny tråd: Diba's förlossning där jag kommer att hålla er uppdaterade 
/Lotta