Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 596 ggr
simzonites
0

Snart smått i huset

Det var ett par år sedan vi hade någon perserkull, men snart är det dags för perserbebbar hos Simzonite's igen Skrattande På onsdag är Diba på sitt 64:e dygn…

Ser med spänning fram emot att få se vilka som kommer till världen. Diba vaktar sin matte, jag får inte försvinna ur synhåll, detta blir hennes tredje kull, hon kommer alltid och talar om för mig när det är dags, det är skönt tycker jag. Flört Håller tummarna för att allt ska gå bra och att de kommande bebbarna är välskapta och friska. Diba är en fantastisk mamma, hon har längtat efter egna bebbar ett bra tag nu. Vid förra europékullen ryckte hon in som extramamma, men den nuvarande europékullen har hon inte fått hjälpa till med för deras mamma. De är nu 13 veckor och de första två flyttar på torsdag.

/Lotta

Marita-L
0

Åhh Lotta vad spännande Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

simzonites
0

#1 Ja det är såå spännande, jag har hunnit bli rejält "perserkattunge-sjuk" när jag sett alla er andras småttingar här på forumet. Tungan ute 
Visst är europékattungarna jättemysiga och goa men perser/exoticbebbar är något alldeles extra, eller hur? Flört

/Lotta

Marita-L
0

absolut !!!Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cybercat
0

Härligt Lotta, lycka till!

simzonites
0

#4 Tack, såg att du också har smått i huset Skrattande

/Lotta

Cajza
0

Jag håller tummarna att det går bra för Diba. Hoppas du håller oss uppdaterade. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annkis54
0

så kul Lotta, jag är så avis på er alla

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bettyback
0

Så jätteroligt Lotta !!!  Jag håller tummarna o hoppas snart på bilder

med småpluttar. Jag har ju en liten 4 veckors exotjej här. Man kan

sitta o bara titta på henne när hon leker. Underbart med bebisar!!!

Lena W

Betty Back`s Exotics

simzonites
0

Jag har skapat en ny tråd: Diba's förlossning där jag kommer att hålla er uppdaterade Flört

/Lotta