Godmorgon Måndag!
Hej på er alla!
Nu sitter man här igen och tycker att man har en hel vecka framför sej…men men den brukar allt gå fort!
Solen ser ut att komma fram i dag oxå.
Helgen bjöd ju på fint väder och en annan va dum nog att vara i en ishall hela helgen
Men jag hoppas på fint väder till nästa helg oxå så jag kan bara vara hemma och njuta av det vackra vädret jag oxå.
Inga speciella planer på denna vecka har jag.Men jag hoppas att det är fredag snart
Ha en underbar vecka nu allihopa!
Kram Chatrine

Gomorron!
Jag brukar aldrig hinna skriva på morgoneb men Olle min hane väckte mej 10 minuter innan väckarn ringde
!
Men han skulle ju bara ha sin mysstund innan jag ska iväg.(Tror att han kan klockan ibland…)
Här skiner solen förvisso och är -6 grader.Men vi har väl 40-50 cm snö!!!Nu vill jag ha vår!
Jobb hela veckan-möte med utställningsgruppen och visning av katter i samarbete med 4H och Arken Zoo på lördag har jag på schemat.Borde boka tid hos frissan och måste göra klart alla kvitton så att mäklaren kan deklarera vår sålda lägenhet.Och träffa mitt underbara barnbarn nån afton förståss!
Såg att Våra Katter ska komma också!
Och lön på fredag!
Ha en bra vecka allihop!
Heléne
Visar ett kort på Rocky och såpbubblorna-med SVEA kläderna på-han är ju Sveas(-en av mommos katter alltså) bästa vän säger han-sötnosen!
God morgon !
Här är det kallt men det blir nog varmare snart , solen ser ut att titta fram.
Idag händer det inte så mycket har bara några telefonsamtal att ringa men annnars lugnt.
Har inte varit så aktiv med något denna helgen för min mamma som var här på besök i Lördags och en timme efter var på väg i med ambulans .. mamma skrek till när hon stod å lagade mat.. hon fick en blödning i ryggraden som gjorde att hon blev helt förlamad från midjan å neråt å tappade all känseln där..
Men innan dom hittade vad felet var så låg hon i kramper med fruktansvärda smärtor. Skickade efter ett dygn till Sahlgrenska där dom gjorde en special röntgen.
Nu var hon på operation igår i 6,5 timme för att tömma ut blodansamlingarna som tryckte på några nerver…har inte hört något ännu..så jag hoppas så att känseln å rörligheten har kommit tillbaks.
Så min helg har bara varit ledsam å ororlig, men jag ser nu lite ljus i det hela och hoppas nu på det bästa.
Ha en trevlig dag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#2 Men så tråkigt..men vi får hoppas at din mamma kryar på sej fort!
Kram Chatrine
#3 Jag hoppas det..min mamma är 62 år ingen ålder precis.. tänk så liten man är när något sådant här händer.

#3 Ja man kan aldrig vara säker.
Min svägerska ligger i Uppsala sen i påskas, dit hon fick komma akut efter att ej få luft.
De har hittat en tumör mellan lungorna 10x5 cm.
Så nu håller vi tummarna att den är godartad…..hon är bara drygt 40 år och 4 barnsmamma…Man kan aldrig veta vad som händer en..det är väl tur det..
Kram Chatrine

Godmorgon allesammans!
Börjar med att gratulera dig Chatrine till strålande resultat i helgen, du fick ju några BIS med dig hem!
#2 Stackars din mamma och dig. Hoppas att hon kryar på sig snart!
Själv ska jag jobba mellan 12-16 och sen hem och fortsätta bada katter. Jag har hållit på hela helgen och badat kattungar och fotat. 396 bilder blev det och inte en enda blev bra

Man kan väl bli galen för mindre!
Jaja, det får bli nya försök när jag får tid!
Solen skiner i alla fall från en klarblå himmel och hoppas att det blir lite värme oxå.
Vi, Happy Easter och jag önskar er alla en strålande dag!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#5 usch vad hemskt.. håller tummarna på det bästa. Grattis till dina BIS !!
#6 ja det där med att ta foton.. prata inte änns om det..fyller nästan hela minnet på kameran går in å tar fram dom.. inte en enda kan man använda
suck flera timmars fotande till ingen nytta.. men ett foto fick du ju… på en liten sötnos ser jag här
ovan
God morgon hann inte jag med så det får bli god eftermiddag istället! 
Jag går här hemma och är sjukskriven sen förra veckan för en hand som är bortdomnad och värker. Självklart högerhanden. Får bara använda den till det vardagliga, absolut inget annat. Visserligen har den blivit aningens bättre, nu gör den inte ont på nätterna. Men så fort jag använder den till nåt så svullnar den och domnar helt. JOBBIGT! Och tråkigt för jag hade räknat med att jobba till sista april och sen gå på havandeskapspenning de sista 4 veckorna. Är redan så uttråkad att gå hemma och inte kunna göra nåt så jag kryper på väggarna!
Liten rapport om Ester oxå som ska föda när som helst. Hon är väldigt mattesjuk idag, mer än vanligt och hon är aningens kladdig i rumpan. Får se om det händer nåt lr om hon väntar lite. Hon ser ut som en fotboll nu ungefär.
Marita- hoppas din mamma blir bra snart!
Chatrine- håller tummarna för din svägerska oxå.
Usch man blir verkligen påmind om att man inte ska ta livet för givet.
Ha en fortsatt fin måndag allihopa!!
/Pethra

#8 hoppas du mår bättre snart och så att du kan använda din hand snart igen.
Jag vet hur jobbigt det är då händerna inte funkar.
Jag är ju helt handikappad i min vänstra hand efter en amputation av lillfingret och ett stelopererat ringfinger och en hand som värker dag och natt!
Nätterna är ju värst då man vill sova 
Lycka till med födslar av både fyrbenta och tvåbenta 
Kram!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~